ΔΙΕΘΝΕΣ
09/10/2019 11:34 EEST | Updated 09/10/2019 11:35 EEST

To Τwitter στον δρόμο του Facebook: Η εταιρεία παραδέχεται πως χρησιμοποίησε στοιχεία χρηστών για διαφημιστικούς λόγους

Και τώρα απολογείται για το λάθος.

ASSOCIATED PRESS

Τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν ”ακουσίως” για διαφημιστικούς σκοπούς ανακοίνωσε την Τετάρτη η Twitter.

Ο ιστότοπος πρόσθεσε στην ανακοίνωσή του ότι το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες του επηρεάστηκαν.

«Ήταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη», αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτησή της σε ιστολόγιο.

Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών.

Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστες στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών.

Η εταιρεία υπογράμμισε επίσης ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.

To Τwitter, που έχει έδρα το Δουβλίνο, δεν επιβεβαίωσε αν είχε ειδοποιήσει για την κίνησή του τον Ιρλανδό Επίτροπο Προστασίας Δεδομένων, έσπευσε μόνο να σημειώσει πως επικοινώνησε με τις ρυθμιστικές αρχές όποτε αυτό ήταν απαραίτητο.

Σύμφωνα άλλωστε με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, οι χρήστες πρέπει να ενημερώνονται αν τα δεδομένα τους χρησιμοποιούνται για άλλο σκοπό από αυτόν που προορίζονται.

Η επιχείρηση τέλος τόνισε πως 139 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν καθημερινά την πλατφόρμα.

(Με πληροφορίες από BBC)