Βαρύτητα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στη χρήση κράνους από τους δικυκλιστές

Απαιτείται βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών.
EUROKINISSI

Επίσκεψη στο Υπουργείο Μεταφορών & Υποδομών πραγματοποίησε το πρωί της Πέμπτης (1/8) ο πρωθυπουργός. Στην σύσκεψη που έγινε με τη συμμετοχή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή, του Υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ Άκη Σκέρτσου και των Γενικών Γραμματέων Νίκου Σταθόπουλου και Γιώργου Καραγιάννη, συζητήθηκαν όλα τα ανοιχτά «μέτωπα» του υπουργείου και δόθηκαν κατευθύνσεις από τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την επίλυση των προβλημάτων.

Στη διάρκεια της σύσκεψης σημειώθηκε ότι το 1/3 των συρμών του Μετρό της Αθήνας είναι παροπλισμένο -και λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών- ενώ από τους υπόλοιπους συρμούς περίπου οι μισοί δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτή τη στιγμή λόγω του προγραμματισμού λειτουργίας της εταιρίας και άλλων προβλημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο μέσος χρόνος αναμονής για κάθε συρμό να ξεπερνά τα 10 λεπτά και να παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις εν μέσω τουριστικής περιόδου και ενώ η πρωτεύουσα φιλοξενεί χιλιάδες τουρίστες. Όπως σημείωσαν τόσο ο Πρωθυπουργός όσο και ο κ. Καραμανλής, θα γίνουν άμεσα όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε τον Σεπτέμβριο το Μετρό να λειτουργεί όπως θα έπρεπε να λειτουργεί σε κάθε πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα. Παρεμβάσεις θα γίνουν και για να πυκνώσουν τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ στους δρόμους της Θεσσαλονίκης καθώς από τα 614 λεωφορεία του στόλου, τα 370 είναι αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένα.

Ο πρωθυπουργός τόνισε πως αποτελεί «ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας η βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη» προσθέτοντας ότι: «Ο Σεπτέμβριος δεν θα βρει την πόλη των Αθηνών στην ίδια κατάσταση με αυτή την που επικρατεί σήμερα. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του Υπουργείου να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων. Το ίδιο ισχύει και για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Γνωρίζουμε πόσο προβληματική είναι η κατάσταση που παραλάβαμε. Αυτό δεν είναι, όμως, άλλοθι για να μην βελτιωθεί άμεσα η κατάσταση».

Από τα θέματα που συζητήθηκαν ξεχώρισε αυτό της χρήσης κράνους από τους δικυκλιστές με τον πρωθυπουργό να κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο ζήτημα που έχει άμεση σχέση με την ασφάλεια και την προστασία των μοτοσυκλετιστών, ενώ προανήγγειλε και φορολογικά κίνητρα για την αγορά κράνους.

«Ξεκινούμε με ένα μέτρο άμεσης εφαρμογής. Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά. Δεν πρόκειται να ανεχθούμε άλλο να θρηνούμε θανάτους από κρανιοεγγεφαλικές κακώσεις από ανθρώπους οι οποίοι δεν φορούν κράνη όταν χρησιμοποιούν τα δίκυκλά τους. Αυτό θα το πλαισιώσουμε και με ένα πλέγμα φορολογικών κινήτρων, έτσι ώστε η απόκτηση κράνους να γίνει πιο οικονομική», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης.

Μάλιστα χαρακτήρισε απόλυτη προτεραιότητα τα ζητήματα οδικής ασφάλειας, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά, πως «είναι αδιανόητο να θρηνούμε τόσους ανθρώπους στην άσφαλτο και έχουμε δεσμευτεί σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος με μια σειρά από παρεμβάσεις που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύουμε τους νέους οδηγούς, την ποιότητα των δρόμων μας, αλλά προφανώς και με την πολύ αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ».

Επίσης στην σύσκεψη συζητήθηκε ολόκληρο το πλέγμα των δράσεων που αφορά τα μεγάλα έργα υποδομών που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση και τα οποία σχεδιάζει το Υπουργείο, όπως ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Δημοφιλή