ΕΙΔΗΣΕΙΣ
26/08/2015 13:16 EEST

Burger King εναντίον McDonalds: Ξεκίνησαν πόλεμο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης

GeorgeDolgikh via Getty Images
Delicious hamburger on wooden background

Τα Burger King ήθελαν να κάνουν κάτι ξεχωριστό για την ημέρα της ειρήνης, οπότε προσέγγισαν τα McDonalds προκειμένου να συνδυάσουν τα πιο διάσημα μπέργκερ τους για μία μόνο ημέρα και συγκεκριμένα την 21η Σεπτεμβρίου, την Παγκόσμια Ημέρα της Ειρήνης, δίνοντας το καλό παράδειγμα στον υπόλοιπο κόσμο και κάνοντας εκεχειρία για εκείνη τη σημαντική ημέρα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αποφάσισαν πρώτα να δημοσιεύσουν την πρότασή τους και μετά να ενημερώσουν τα McDonalds.

Σύμφωνα με την πρόταση των Burger King, το McWhopper, που θα είναι ένας συνδυασμός του Big Mac και του Whopper, θα μπορεί να το προμηθευτεί κανείς σε ένα pop-up εστιατόριο που θα ανοίξει ειδικά για εκείνη την ημέρα στην Ατλάντα, που βρίσκεται ανάμεσα στα κεντρικά γραφεία των McDonalds, που βρίσκονται στο Σικάγο, και στα κεντρικά γραφεία των Burger King, που βρίσκονται στο Μαϊάμι.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα των Burger King, όλα τα έσοδα από αυτό το μπέργκερ που θα διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό θα διατεθούν στην μη κερδοσκοπική οργάνωση «Peace One Day», μίας πρωτοβουλίας που μάχεται κατά της βίας και υπέρ της παύσης των πυρών.

Φαίνεται ότι τα Burger King ήθελαν να κολλήσουν στον τοίχο τα McDonalds και να τους «αναγκάσουν» να δεχτούν, γράφοντας στην ιστοσελίδα τους ότι δεν πειράζει αν επιλέξουν να μην συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία, αφού, ούτως ή άλλως, δεν είναι εύκολο να πετύχει κανείς την ειρήνη, αλλά τα McDonalds, δεν άφησαν αυτή την πρόταση ασχολίαστη.

Ο Steve Easterbrook, γενικός διευθυντής των McDonalds έδωσε τη δική του απάντηση, γράφοντας στο Facebook ότι η έμπνευση αποτελεί μία καλή ιδέα, αλλά οι δύο εταιρείες μπορούν να κάνουν κάτι μεγαλύτερο για να κάνουν τη διαφορά και προτείνει σε μία παγκόσμια προσπάθεια μεγαλύτερης σημασίας. Επίσης, τονίζει ότι ο μεταξύ τους ανταγωνισμός πρόκειται για μία απλά επαγγελματική διαμάχη και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εξισώνεται με τον πόνο του πολέμου. Τέλος, αναφέρει ότι μπορούσαν απλά να τους πάρουν τηλέφωνο!

Dear Burger King, Inspiration for a good cause... great idea. We love the intention but think our two brands could...

Posted by McDonald's on Wednesday, August 26, 2015