Πώς ο Batman σώζει τα Social Media σας

Όλοι ξέρετε τον Batman, σωστά; Και πως όταν εμφανίζεται ξαφνικά εν μέσω μιας δύσκολης κατάστασης λέει απλά «I'm Batman» και είναι πάντα εντός θέματος; Αυτό ακριβώς είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθουμε αναφορικά με τα Social Media: Πώς να βρισκόμαστε πάντα μέσα στο σωστό πλαίσιο όσον αφορά το περιεχόμενο που ανεβάζουμε σε αυτά.
cjmacer via Getty Images

Όλοι ξέρετε τον Batman, σωστά; Και πως όταν εμφανίζεται ξαφνικά εν μέσω μιας δύσκολης κατάστασης λέει απλά «I'm Batman» και είναι πάντα εντός θέματος; Αυτό ακριβώς είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθουμε αναφορικά με τα Social Media: Πώς να βρισκόμαστε πάντα μέσα στο σωστό πλαίσιο όσον αφορά το περιεχόμενο που ανεβάζουμε σε αυτά.

Και ναι, σωστά διαβάσατε. Ο Batman και όλη του η ύπαρξη, η δράση του, οι ατάκες, η κοσμοθεωρία του είναι που με βοήθησαν να εντρυφήσω, να καταλάβω και να μπορώ να είμαι σε θέση τώρα να δίνω τις παρακάτω συμβουλές, ώστε να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το περιεχόμενο που μοιράζεσαι στα social media σου.

1.Τhe Honest Conjecture

2.Τhe Guru Paradigm

3.Τhe Third Wheel Paradox.

Και είμαι σίγουρη πως μπορείς πως να δημιουργήσεις πολύ καλό περιεχόμενο, πιστεύω σε εσένα! Αλλά τώρα προκύπτει μια κρίσιμη ερώτηση: Πώς θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις αυτό το περιεχόμενο σωστά και να το κάνεις να δουλέψει για εσένα μακροχρόνια;

Η τεχνική των 3 C's, που προέρχεται από τον Batman, έρχεται για να σε σώσει (και μας σώσει μιας και την χρησιμοποιώ και εγώ!)!

Βήμα πρώτο --> Context (ελληνιστί το πλαίσιο)!

Πρέπει να θυμάσαι πως οτιδήποτε γράφεις και οτιδήποτε μοιράζεσαι εκεί έξω, πρέπει πάντα να βρίσκεται στο κατάλληλο πλαίσιο. Σε ποιον απευθύνεσαι; Ποιος είναι ο ιδανικός σου «πελάτης»; Ποιο είναι το άτομο που διαβάζει αυτά που γράφεις ή βλέπει τα βίντεο που δημιουργείς; Πάντα να έχεις το ιδανικό σου «κοινό» στο μυαλό σου. Πάντα να «ζυγίζεις» το market σου (πχ video games ή μόδα ή κτλ) και να είσαι σχετικός με αυτό. Αλλιώς, μάντεψε... Το περιεχόμενό σου δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Ακόμη και αν είναι τέλεια δημιουργημένο δεν μπορεί να δουλέψει υπέρ σου.

Παράδειγμα: Αν δημιουργήσω ένα φανταστικό βίντεο που θα δείχνει εμένα να χορεύω αλλά αυτό που θέλω πραγματικά να κάνω είναι αίτηση για το The Voice, πώς θα με εξυπηρετήσει το γεγονός ότι χορεύω σε ένα παιχνίδι στο οποίο με κρίνουν για την φωνή μου; Το πιάνεις το νόημα, έτσι;

Το γενικό πλαίσιο δηλαδή είναι πολύ σημαντικό. Και πρέπει να αποδεικνύεις ότι είσαι εντός του κατάλληλου πλαισίου μέσα στις 2 πρώτες σειρές ή τα πρώτα δευτερόλεπτα εάν δημιουργείς βίντεο! Γιατί; Διότι στις μέρες μας, ο χρόνος ο οποίος ένα άτομο εστιάζει την προσοχή του σε κάτι είναι λιγότερος από 14 δευτερόλεπτα! Δώσε λοιπόν αξία από την πρώτη στιγμή για να μην τους χάσεις!

Βήμα δεύτρο --> Content (ελληνιστί περιεχόμενο)!

Από εδώ προκύπτει και το motto μου. Να δίνεις αξία πρώτα (Give Value First). Ξαναθυμίζω λοιπόν τι πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας:

-Ποιο είναι το σωστό περιεχόμενο για όσους με ακολουθούν;

-Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω με τον κατάλληλο τρόπο;

-Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε όλες τις πλατφόρμες μου;

Γιατί στο τέλος την ημέρας το μοναδικό περιεχόμενο είναι αυτό που δίνει αξία και βοηθάει εκεί έξω.

Βήμα τρίτο --> Connect (ελληνιστί η σύνδεση)!

Στο τέλος κάθε περιεχομένου σου (ποστ, video, άρθρου) μην ξεχνάς ποτέ να συνδέεσαι με τον άλλον! Αυτό είναι που αναζητούν οι περισσότεροι άνθρωποι (και εμείς άλλωστε μέσα σε αυτούς). Θέλουν να συνδεθούν μαζί σου. Θέλουν να νιώσουν ότι είσαι αυθεντικός απέναντι τους. Ότι λες αλήθεια και ότι είσαι προσιτός.

Οπότε, όταν δημιουργείς περιεχόμενο και το μοιράζεσαι με τα άτομα που σε ακολουθούν, προσπάθησε να συνδεθείς μαζί τους. Ζήτα την άμεση ανταπόκρισή τους με κάποιον τρόπο, μπορεί να είναι ένα βήμα που θέλεις να κάνουν, μπορεί να είναι μια ερώτηση που θα σου στείλουν και την οποία (φυσικά) θα απαντήσεις.

Πάντα να δίνεις, στα καταπληκτικά αυτά άτομα που σου προσφέρουν την προσοχή τους, την δυνατότητα να συνδεθούν μαζί σου.

Όσον αφορά εσένα τώρα, να είσαι εκεί, να είσαι παρών, να είσαι συνεπής, να είσαι υπεύθυνος για αυτά που λες και κάνεις και να σέβεσαι τον χρόνο όσων σε ακολουθούν.

Αυτή είναι η τεχνική των 3 C που προέρχεται από τον Batman!

Εμπρός λοιπόν, χρησιμοποιήσε την, με τον σωστό τρόπο και κάνε τη να δουλέψει για σένα.

Όσο για το μεταξύ μας, στείλε μου ένα email, ένα snap, ένα story στο instagram, ένα μήνυμα στο facebook, οτιδήποτε θέλεις.

Θα απαντήσω κάθε ερώτηση. Γιατί έτσι δίνω αξία πρώτα! Στην τελική μην ξεχνάς μπορεί τελικά να είμαι εγώ ο Batman! (I'm Batman!)