axies

Η ιστορία χρειάζεται ξανά ένα λαό-πολεμιστή “κατά τον δαίμονα εαυτού”
Είναι ανάγκη μέσω της εκπαίδευσης να υπάρξουν ελπιδοφόρα μηνύματα για μια ανθρώπινη κοινωνία της οποίας η συνοχή της θα βασίζεται πρωτίστως σε ανθρώπινες αξίες.
Παρά τα όσα ανατρεπτικά συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια, λίγοι συνειδητοποιούν την άβυσσο στην οποία έχουμε καταποντιστεί
Από ιδιαίτερη στόφα, αυτά τα παιδιά της Generation N. O ένας δίνει μορφή στα φύκια. Ο άλλος -φυσιολογική- ζωή σε ανάπηρα
Με διάταξη νόμου την οποία το υπουργείο Οικονομικών πρόκειται να καταθέσει σύντομα στη Βουλή θα προβλέπεται η σύσταση 75
Δεν είναι δυνατόν, να συνεχίσουμε, να ανακυκλώνουμε το μύθο,ότι η Ελλάδα, θα συνεχίσει να εξαρτάται από τη βαριά της βιομηχανία, τον τουρισμό. Δεν έχει μέλλον μία χώρα, σήμερα, όταν εξαντλεί την αναπτυξιακή της φιλοδοξία στον τουρισμό. Πόσο, μάλλον, όταν, δεν αναπτύσσει την τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες, που θα της επιτρέψουν, να αναβαθμίσει «το τουριστικό της προϊόν»και να αυξήσει την αξία του. Οι προστιθέμενες αξίες, που δημιουργούν υπεραξίες και μετατρέπουν, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, σε ανταγωνιστικά, βρίσκονται στη γνώση, στην τεχνογνωσία, στη δημιουργικότητα και στην καινοτομία. Μόνο, με τη γνώση, μπορούμε να κάνουμε τα αναπτυξιακά άλματα, που χρειαζόμαστε και να δημιουργήσουμε πολλαπλασιαστές ανάπτυξης.
Παυλόπουλος: Εκείνο που οφείλουμε να αντιληφθούμε, είναι ότι πριν από όλα η Ευρώπη είναι πολιτισμός «Οι ευρωπαίοι ηγέτες
Η κυβέρνηση του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να αντιμετωπίσει έναν αυξανόμενο κίνδυνο διεθνών συγκρούσεων
Αν κάτι, λοιπόν, λείπει, στα σίγουρα, από την εποχή μας - η οποία μπορεί να μην είναι και η καλύτερη, αλλά είναι η δική μας - είναι οι μικρές απολαύσεις της ζωής! Είναι οι σταθερές σε τούτο το μεταβαλλόμενο κόσμο! Είναι το χιούμορ, η ανεμελιά, το να εργάζεσαι γιατί, απλώς, αγαπάς τη δουλειά σου - και για κανέναν άλλο λόγο! Είναι αυτό που ο Μικρός Πρίγκηπας ονομάζει αξία - να επιλέγεις με την καρδιά, να αναζητάς νέες εμπειρίες και να απολαμβάνεις τη στιγμή και ότι αυτή σου προσφέρει! Εξάλλου, τίποτε δεν είναι στατικό και μόνιμο στον δικό μας κόσμο - μπορείς να επιλέξεις, να αντιδράσεις σε μια κατάσταση αλλά το αποτέλεσμα, τα προϊόντα της αντίδρασης δεν θα τα ξέρεις ποτέ εκ των προτέρων.
Η εταιρική επικοινωνία έχει δύο στόχους: την διατήρηση της εταιρικής φήμης και την διαχείριση κρίσεων. Η διατήρηση της εταιρικής φήμης προϋποθέτει τον σωστό εντοπισμό των ομάδων κοινού ενός οργανισμού και την ανάπτυξη των αντίστοιχων στρατηγικών. Η διαχείριση κρίσεων αφορά στην πρόληψη και την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών (π.χ. ατύχημα σε εργοστάσιο, λάθος στην παραγωγή ενός προϊόντος κτλ), με σκοπό την διαφύλαξη ή και τον περιορισμό της ζημιάς στην εικόνα του οργανισμού. Με άλλα λόγια, η επικοινωνία είναι ο «σωματοφύλακας της εικόνας» μίας επιχείρησης.