digital marketing

Η 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών
Η Google δε σταματάει να διαφοροποιεί τον αλγόριθμο και τις τεχνικές της ούτε φέτος. Και γιατί να μείνει στάσιμη αφού πλέον χειρίζεται 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα. Θέλοντας να προσδώσει ποιότητα και συνάφεια η διάσημη μηχανή αναζήτησης ενσωμάτωσε πλήρως αποτελέσματα από τους Χάρτες μέσα στην πρώτη σελίδα των κλασικών οργανικών αποτελεσμάτων. Προφανώς αυτό δε συνέβη μέσα σε μια μέρα αλλά σταδιακά και έπειτα από πολλά τεστ. Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο το 30% των αναζητήσεων να ενεργοποιούν αποτελέσματα του Google Maps.
Η PEOPLECERT φέρνει στην ελληνική αγορά τη νέα διεθνή πιστοποίηση του ECDL για το Digital Marketing. Η νέα ενότητα πιστοποιεί
Το τρίτο τετράμηνο του 2016, το Facebook διέθετε 1,71 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, έναντι 1,59 που είχε τον περασμένο Απρίλιο. Πρόκειται για μέση αύξηση πάνω από 20 εκατ. χρήστες το μήνα! Χωρίς αμφιβολία, παραμένει ο «βασιλιάς» των social. Το πολύχρωμο Instagram ανέβηκε στα 500 εκατ. ενεργούς χρήστες, από 400 εκατ. το Σεπτέμβριο του 2015. Εκτιμάται μάλιστα ότι προσελκύει 10 εκατ. χρήστες κάθε μήνα! Μάλλον μικρή θεωρείται η πτώση του Twitter κατά 7 εκατ. χρήστες το 2016, έναντι του 2015. Πάντα η αγορά «γκρίνιαζε» άλλωστε, για τη βραδεία ανάπτυξή του.
Στο χώρο του ελληνικού Digital Marketing, τα τελευταία 2 χρόνια, οι εταιρίες ή agency αναζητούν εξειδικευμένο προσωπικό, με προσόντα που περιγράφουν ένα υβρίδιο Batman-Superman-Spiderman-Harry Potter πασπαλισμένο με λίγη αστερόσκονη Steve Jobs και Mark Zuckerberg. Με δυο λόγια, ζητάνε να προσλάβουν έναν Unicorn. Τον ύστατο αστικό μύθο, του νέου/ας υπαλλήλου με τουλάχιστον 2 Master, πλούσιο βιογραφικό και μαγικές digital ικανότητες, ηλικίας 25 ετών. Και επειδή η «μόδα» επιβάλλει την κοινοποίηση σε όλα τα social media, συναντάμε όλο και πιο συχνά post με αναγγελίες θέσεων εργασίας, που με την πρώτη ματιά γεννούν μια εντύπωση αισιοδοξίας. Δίνουν μια αίσθηση, πως επιτέλους κάτι κινείται με τον δείκτη ανάπτυξης προς θετικά πρόσημα. Είναι όμως έτσι;
Σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ, ακόμα και στις πιο ανεπτυγμένες, οι οικονομικά αδύναμοι μαθητές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο περισσότερο χρόνο και κυρίως για παιχνίδια και επικοινωνία (chat). Η «απειλή» του ψηφιακού χάσματος είναι ξεκάθαρη. Παρά το γεγονός ότι η πρόσβαση στο διαδίκτυο έχει γίνει ευκολότερη σε σχέση με το παρελθόν, τα πιο φτωχά παιδιά 15-18 ετών «δεν έχουν τη γνώση ή τη δυνατότητα» να το αξιοποιήσουν για την προσωπική τους ανάπτυξη, την απόκτηση νέων δεξιοτήτων, τη συμμετοχή στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, την ένταξη στην αγορά εργασίας. «Η ίση πρόσβαση δεν συνεπάγεται ίσες ευκαιρίες», καταλήγει η έκθεση του διεθνούς οργανισμού. Κι αυτό ισχύει και για τις πιο πλούσιες χώρες!
Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου, το 1ο συνέδριο Game Changer in Digital Marketing, στην Κεντρική
Το T Brand Studio είναι το πολυβραβευμένο brand marketing studio των New York Times. Δημιουργούν ψηφιακές εμπειρίες για τους
Το πρώτο συνέδριο «Game Changer» με κεντρική θεματική το «Digital Marketing» έρχεται στην Αθήνα και τη Στέγη του Ιδρύματος
Στις 5 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί το συνέδριο Game Changer και αυτή την φορά θα έχει θέμα το «Digital Marketing». Το συνέδριο
Η ψηφιακή διαφήμιση είναι εξίσου σημαντική, γιατί πρέπει να βρίσκεται εκεί που ψάχνει ο δυνητικός μας πελάτης. Με την πολύ γνωστή εταιρεία-κολοσσό της αναζήτησης να έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε ένα πολυεθνικό digital agency, είναι λογικό η διαφήμιση να αποτελεί το πιο προβεβλημένο στοιχείο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Η «υπερχείλιση» όμως αυτού του πεδίου από ανθρώπους του τομέα της τεχνολογίας και της πληροφορικής, συχνά θέτει σε δεύτερη μοίρα το μάρκετινγκ, οδηγώντας το σε αναποτελεσματικές προσπάθειες προσέλκυσης πελατών. Εδώ λοιπόν εντάσσεται η ψηφιακή διαφήμιση και όχι σε κάποιο άλλο επίπεδο.
Ο Αθανάσιος Δήμας, Διευθυντής Προγραμμάτων MBA for Executives & MSc Digital Marketing στο BCA, μιλά για το πρόγραμμα του