Dove

Η νέα, αληθινή καμπάνια του Dove στην Ελλάδα «What Happened to Care?» υπενθυμίζει τη σημασία της φροντίδας του εαυτού μας, εμπνέοντας τις γυναίκες να την εντάξουν ξανά στην καθημερινότητά τους.
2004 – 2018. 14 χρόνια που η Dove επιδιώκει να κάνει πραγματικότητα το όραμά για έναν κόσμο που η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης
Πριν απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, σκέψου πρώτα πόσες φορές ενδεχομένως να ένιωσες «κάπως», να αισθάνθηκες «λιγότερη» και
Η φίρμα προϊόντων προσωπικής φροντίδας Dove, που ανήκει στη Unilever, αναγκάσθηκε να ζητήσει συγγνώμη για τη διαφήμιση που