psecholoyia

Ασκήσεις για την καταπολέμηση της κατάθλιψης.
Οι ώρες που κοιμόμαστε και ξυπνάμε στην καραντίνα, έχουν αλλάξει - Τι προτείνουν ειδικοί.
Και ποιο μοντέλο συνιστούν οι ειδικοί για να αποκτήσουμε ενέργεια.
«Είναι η πιο ισχυρή αρετή που συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση της υγείας και ευεξίας».
Το άγχος, η ντροπή, η ζήλια και η λύπη είναι έντονα εν μέσω πανδημίας.
Η αυτοαντίληψη είναι κάτι μαγικό σαν σύλληψη γιατί μπορεί να αλλάζει.
Ο άνθρωπος όταν συνηθίσει μάλιστα να φοβάται, μπορεί ακόμη και να τρέμει μήπως χάσει την ασφάλεια του συνηθισμένου φόβου από έναν άγνωστο και για αυτό μεγαλύτερο φόβο…
Αν φροντίζετε ένα άνθρωπο που έχει διαγνωστεί με άνοια, οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν να τον προστατέψετε από το αρνητικό κλίμα των ημερών:
Αν ήσασταν τώρα ετοιμοθάνατοι στην καραντίνα, τι θα σκεφτόσασταν;
Μας μιλά η Αλεξάνδρα Καππάτου, ψυχολόγος – παιδοψυχολόγος.