taxibeat

Είναι δεδομένη η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι φορείς της πολιτικής εξουσίας και όχι μόνο, στο να προσαρμοστούν σε μία πραγματικότητα
Υπάρχουν εταιρείες διαμεσολάβησης που «ξεσκίζουν» την νομοθεσία η οποία διέπει τις μεταφορές, είπε ο υπουργός Μεταφορών Χρ
Αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση κατά του προέδρου του ΣΑΤΑ υπέβαλλε η εταιρεία Βeat (πρώην Taxibeat) κάνοντας λόγο για διασπορά
Νέο μέτωπο ανοίγει με τις εταιρείες διαμεσολάβησης στις δημόσιες μεταφορές ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης
Θέμα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των οδηγών ταξί που συμμετέχουν στην διαδικτυακή πλατφόρμα διαμεσολάβησης beat θέτει
Έντονη είναι η διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση εξαιτίας της νομοθετικής
Διαδικτυακή εκστρατεία για την κατάργηση του σχεδίου νόμου που προωθείται από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Από όλη αυτή την «τροφική αλυσίδα» του μεταφορικού έργου του ταξί, τι είναι αυτό που κατέχει και ελέγχει η Beat τελικά; Σωστά το καταλάβατε: είναι μόνο η προμήθεια για τη διαμεσολάβηση που παρέχει ανάμεσα σε οδηγούς και πελάτες. Ο προτεινόμενος νόμος λοιπόν μας επιτρέπει μόνο να ορίζουμε το ύψος της προμήθειας που λαμβάνουμε και τίποτε άλλο, αλλά να έχουμε την πλήρη ευθύνη του μεταφορικού έργου, με οδηγούς - υπαλλήλους (ή σχεδόν υπαλλήλους) που δεν είναι υπάλληλοί μας, με οχήματα που δεν έχουμε επιλέξει εμείς ως πιο κατάλληλα. Εγώ δεν βλέπω σε ποια ευνομούμενη χώρα θα μπορούσε αυτή η υπέρβαση λογικής να γίνει νόμος του κράτους.
Για εκ νέου «κλείσιμο» της αγοράς ταξί στην Ελλάδα με νομοθετικές ρυθμίσεις που στην πράξη καταργούν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες
Η HuffPost Greece επιλέγει την ηθοποιό και σεναριογράφο Δήμητρα Παπαδοπούλου, τη δημοσιογράφο και συγγραφέα παιδικών βιβλίων