ykaleri

Εκατό καλλιτέχνες κι εργαστήρια στο νέο φιλόξενο χώρο του Moin coin studio που άνοιξε την Ελλάδα γαλλίδα κεραμίστρια.
Ενας νέος χώρος τέχνης με φιλόδοξα σχέδια άνοιξε τις πύλες του.
Επιστράτευσε καπέλα που δημιούργησε ο κινέζος αυτοκράτορας της δυναστείας Song (960 - 1279 μ. Χ.) για να εμποδίσει τους υπαλλήλους του να ψιθυρίζουν.
Και το όνομα αυτής είναι ‘TZI-OL 19 Gallery’ (μπορείτε να φανταστείτε γιατί).
Στη Νύχτα Πολιτισμού του AthensCultureNet.
Συνεργασία Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής, Αργοσαρωνικού και Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, για τον τουρισμό και τον πολιτισμό.
Εγκαίνια την 1η Ιουνίου, με την ομαδική έκθεση «Summertime».
Αυτό που πάντα με κέντριζε στο έργο του Νίκου Κυριακόπουλου είναι ένας ζωηρός τόνος που κυριαρχεί. Ένας τόνος που δεν αναφέρεται
 Γιατί επιλέξατε την Αμοργό και το συγκεκριμένο υποθαλάσσιο σπήλαιο για την ιδιαίτερη αυτή έκθεση φωτογραφίας;   Έψαχνα καιρό
Μια νύχτα γεμάτη εικαστικές εκπλήξεις υπόσχεται ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αιθουσών Τέχνης (ΠΣΑΤ) και η Αrt Αthina την Παρασκευή
Η αυτοπροσωπογράφηση του ζωγράφου έχει βρει ένα μοναδικό ρυθμό, καθώς κινείται προς τα αρχέτυπα της παιδικής ηλικίας και
Με πολλές καινοτομίες η φετινή Art Athina, η αθηναϊκή έκθεση των γκαλερί, που εγκαινιάστηκε το βράδυ της Τετάρτης από τον
Διπλή ατομική έκθεση του Κώστα Πανιάρα στον Πόρο από την Γκαλερί Citronne και το Αρχαιολογικό Μουσείο Πόρου
Η Depot Art gallery, στις 6 Φεβρουαρίου 2018 εγκαινιάζει την ομαδική έκθεση με θέμα: «No Sugar Added», σε επιμέλεια των ιστορικών
  Στο κέντρο της πόλης – και κατά συνέπεια εύκολα προσβάσιμη για ακόμη περισσότερο κόσμο – η φουάρ προχωρά τις αλλαγές που
Πρόκειται για ένα ερώτημα που απασχολεί εδώ και 180 χρόνια τους ειδικούς ανά τον κόσμο. Μάλιστα σε μια από τις πρώτες συναντήσεις του Photographic Society που ιδρύθηκε το 1853 στο Λονδίνο, ένα από τα μέλη της παραπονέθηκε πως η νέα τεχνική "παραήταν κυριολεκτική για να μπορεί να συγκριθεί με τα έργα τέχνης, καθώς αδυνατούσε να εξάρει την φαντασία." Αυτή η αντίληψη για τη φωτογραφία, ως ένα απλώς μηχανικό μέσο αποτύπωσης της πραγματικότητας δεν εξαλείφτηκε πλήρως.
Η ελληνική εικαστική σκηνή θρηνεί την απώλεια της Μαρίας Δημητριάδη (ψυχή της ιστορικής γκαλερί «Μέδουσα»), με την οποία
Εκθέματα αξίας 200.000 δολαρίων κατάφερε να καταστρέψει μια γυναίκα σε γκαλερί στο Λος Άντζελες. Κάμερα κλειστού κυκλώματος
Αν και ιστορικός τέχνης, δεν είχε εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο. «Μια γκαλερί δεν είναι ίδρυμα, έχει εμπορικό χαρακτήρα. Κι έπρεπε να βρω την σωστή ισορροπία. Μου φαινόταν παράξενο να εμπορεύομαι την τέχνη. Ένιωθα μια καχυποψία απέναντι σε όλο αυτό. Θυμάμαι τότε που  κάναμε την έκθεση στον Στηβεν Αντωνάκο, να με ρωτάει η  κοπέλα που με βοηθούσε: «Με συγχωρείτε, τα έργα αυτά τα δείχνουμε απλώς ή τα πουλάμε;». Και να της απαντώ: «Τα δείχνουμε, για να τ' αγαπήσουνε, αλλά αν κάποιοι επιμείνουν, τους τα πουλάμε!».