«Δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας – Εγώ ο ίδιος θα πάω στη Δικαιοσύνη – Το θέμα δεν με αφορά»: Η απάντηση από τον Δημήτρη Αβραμόπουλο για το ευρωπαϊκό ένταλμα στο πλαίσιο του Qatargate

«Ο Δ. Αβραμόπουλος συμμετείχε σε ένα τιμητικό συμβουλευτικό σχήμα, με γνωστοποίηση και έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε μια οργάνωση η οποία τότε παρουσιαζόταν με θεσμικό και ανθρωπιστικό σκοπό», τονίζουν χαρακτηριστικά συνεργάτες του.