Η νοτιοκορεατική Hanjin Shipping, η κατάρρευση της οποίας έχει προκαλέσει αναταραχή στο παγκόσμιο εμπόριο, εξετάζει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για την πώληση άνω των μισών πλοίων της, ανέφερε η Wall Street Journal την Παρασκευη, επικαλούμενη άτομα που έχουν γνώση επί του θέματος.
Ωστόσο, η ρευστοποίηση παραμένει το πιο πιθανό ενδεχόμενο για τη Hanjin Shipping, σημειώνουν οι πηγές αυτές.
Η Hanjin Shipping, η έβδομη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς κοντέινερ στον κόσμο, υπέβαλε αίτημα για διαχείριση περιουσίας εν χρεοκοπία σε νοτιοκορεατικό δικαστήριο και πρέπει να υποβάλει το απαραίτητο σχέδιο τον Δεκέμβριο.
Η εταιρεία δουλεύει πάνω σε διάφορα σενάρια και επικεντρώνεται σε ένα, στο πλαίσιο του οποίου η Hanjin θα διατηρήσει μέχρι 15 από τα 37 πλοία της και θα επιστρέψει τα 61 εκμισθωμένα πλοία της στους ιδιοκτήτες της, ανέφερε η WSJ.
Με χρέη ύψους 6 τρισ. γουόν (5,33 δισ. δολαρίων) στο τέλος του Ιούνιο και την απροθυμία της νοτιοκορεατικής κυβέρνησης να προβεί σε κινήσεις διάσωσης, οι προσδοκίες περί επιβίωσής της είναι χαμηλές.