Μία αλυσίδα αγάπης για καλό σκοπό από τον οίκο Dior

Δημοσιεύθηκε: Ενημερώθηκε:
DIOR
dior instagram
Εκτύπωση

«And you, what would you do for love» ή, σε απλά ελληνικά, «Εσύ, τι θα έκανες για την αγάπη»; Ποιος τολμάει να απαντήσει το ερώτημα αυτό; Ο οίκος Dior το θέτει στην πρώτη του φιλανθρωπική πρωτοβουλία σχηματίζοντας μία
«Love Chain» (αλυσίδα αγάπης).

Το«Dior Love Chain», όπως προδίδει και το όνομά του, είναι μια αλυσίδα αγάπης που θέλει να θέσει ένα ουσιαστικό ερώτημα που αφορά όλο τον κόσμο, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης: τι θα ήσουν έτοιμος να κάνεις για χάρη του έρωτα;

Η ιδέα είναι απλή: δημοσίευσε ένα μικρό βίντεο ή φωτογραφία με την απάντησή σου στην ερώτηση «And you, what would you do for love?», χρησιμοποιώντας το hashtag #diorlovechain. Η απάντησή σου θα πρέπει να τελειώνει με εσένα καλώντας τον επόμενο που θα ήθελες να συνεχίσει το «Dior Love Chain». Έτσι κι αυτός με τη σειρά του θα δημοσιεύσει το δικό του video, συμμετέχοντας στην αλυσίδα αγάπης που έχει στόχο να αγκαλιάσει όλη τη γη.

Δέσμευση της πρωτοβουλίας της Natalie Portman που είναι και το πρόσωπο του οίκου Dior είναι για κάθε δημοσίευση με τη χρήση του hashtag #DiorLoveChain να προσφέρεται 1 δολάριο στο φιλανθρωπικό ίδρυμα WE Charity, το φιλανθρωπικό τμήμα της οργάνωσης We Movement (πρώην Free The Children).

Αυτός ο καναδικός οργανισμός είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο που υποστηρίζει πρωτοβουλίες στον τομέα της εκπαίδευσης, της υγειονομικής περίθαλψης και του καθαρού νερού στις αναπτυσσόμενες χώρες με σκοπό να συμβάλει στην έκλειψη της φτώχειας και της παιδικής εκμετάλλευσης.

Το WE Charity δραστηριοποιείται σε μεγάλο αριθμό κοινοτήτων σε 9 χώρες της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας υποστηρίζοντας εκπαιδευτικά προγράμματα για 200.000 παιδιά, παρέχοντας σε 30.000 γυναίκες τα εφόδια για να καταστούν οικονομικά ανεξάρτητες, δίνοντας πρόσβαση σε πόσιμο νερό και ιατρική περίθαλψη σε σχεδόν ένα εκατομμύριο ανθρώπους.

Η Αλυσίδα Αγάπης του Dior και η Natalie Portman έχουν ως στόχο την υποστήριξη της πρωτοβουλίας του οργανισμού για την ενίσχυση των WE School στην Κένυα, που στοχεύει στην παροχή εκπαίδευσης σε νεαρά κορίτσια.

Από τις 27 Αυγούστου η αλυσίδα έχει ζωντανέψει στα social media και στις επίσημες ιστοσελίδες του οίκου φιλοξενούνται οι απαντήσεις των πρεσβευτών του, διάσημων μοντέλων και πολλών νέων καλλιτεχνών.

Natalie Portman, Charlize Theron, Jennifer Lawrence, Bella Hadid, Johnny Depp και Robert Pattinson κ.ά. μιλούν για τον έρωτα και προκαλούν.

Το 2018 θα επιλεχθούν οι καλύτερες δημοσιεύσεις του Dior Love Chain και θα δημιουργηθεί μια ταξιδιωτική έκθεση που θα εγκαινιαστεί στη Σαγκάη. Επίσης, κάποιες ξεχωριστές δημοσιεύσεις θα είναι διαθέσιμες online στο Dior.com από το Σεπτέμβριο του 2017.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)