LIFE
22/04/2016 10:35 EEST | Updated 22/04/2016 10:40 EEST

Μετά την εντολή για «κόψιμο» του «χτύπα σαν άντρας» τα Jumbo αποφάσισαν να αποσύρουν τελείως τη διαφήμιση

Jumbo

Με ανακοίνωσή της, η διαφημιστική εταιρεία Pollen τοποθετείται στην απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας για περικοπή της επίμαχης πασχαλινής διαφήμισης των Jumbo, με πρωταγωνίστρια την Άντζελα Δημητρίου.

Όπως είναι γνωστό, η καταληκτική φράση του σποτ «χτύπα σαν άντρας» βρέθηκε στο επίκεντρο έντονης κριτικής και κατόπιν προσφυγής της Γενικής Γραμματείας Ισότητας, το ΣΕΕ αποφάνθηκε την τροποποίηση της διαφήμισης, με αφαίρεση της συγκεκριμένης διατύπωσης. Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ, η διαφήμιση θα πρέπει από σήμερα να προβάλλεται τροποποιημένη, ωστόσο, Pollen και Jumbo αποφάσισαν την πλήρη απόσυρσή της.

Η διαφημιστική εταιρεία, συμπυκνώνει στο παρακάτω κείμενο το σκεπτικό πίσω από την απόφαση αυτή:

Το χιούμορ δεν «κόβεται»

Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».

Τα Jumbo, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.

Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.

Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου. Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.

Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.

Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας Jumbo, δε θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.

Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.

Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αυγά σας!

Pollen

Sponsored Post