Ατυχήματα

Ποιός Φταίει; (απ'όλους)

Ιωάννης Ε. Μάρης | Δημοσιεύθηκε 13.11.2017
Ιωάννης Ε. Μάρης

Η οδική ασφάλεια είναι παιδεία. Η οδική ασφάλεια είναι πολιτισμός. Η οδική ασφάλεια είναι υποχρέωση. Όλων μας. Ναι η οδική ασφάλεια είναι παιδεία, που καλλιεργείται στο σχολείο, στο σπίτι, στην παρέα, στην βόλτα. Είναι μόνο αυτό όμως; Δηλαδή δεν φταίει το γεγονός ότι σε πολλούς Δήμους η έλλειψη της οδικής σήμανσης βρίσκεται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα; Δεν φταίει ότι η λάθος πινακίδα σε λάθος σημείο σημαίνει στην πράξη απαξίωση και αποκαθήλωση του ΚΟΚ;

Είκοσι ένα άτομα έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία μόνο τον Οκτώβριο στην Αττική

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 04.11.2017

Σε 20 τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν τον Οκτώβριο 2017 στην περιοχή της Αττικής...

«Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος»: Στόχος η άμεση αντιμετώπιση τραυματισμών και αναβάθμιση της νοσηλείας στην Ελλάδα

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 31.10.2017

Η «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» έχει ως σκοπό την μείωση των παιδικών ατυχημ...

Οι δέκα μεγαλύτερες πετρελαιοκηλίδες στην ιστορία της ανθρωπότητας

Ιωάννης Λιγνός | Δημοσιεύθηκε 27.09.2017
Ιωάννης Λιγνός

Τον Ιούλιο του 1979 ένα ελληνικό δεξαμενόπλοιο με το όνομα η Αυτοκράτειρα του Ατλαντικού, συγκρούστηκε με το πλοίο Καπετάνιος του Αιγαίου, κατά τη διάρκεια μιας τροπικής καταιγίδας στην Καραϊβική. 26 μέλη του πληρώματος σκοτώθηκαν και 287,000 τόνοι πετρελαίου χάθηκαν στον ωκεανό, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη πετρελαιοκηλίδα που προκλήθηκε ποτέ από πλοίο.

Όταν οδηγούμε, μόνο οδηγούμε! Γιατί η ασφάλεια δεν μπορεί να περιμένει

Χρήστος Γιαννούκας | Δημοσιεύθηκε 27.09.2017
Χρήστος Γιαννούκας

Όταν οδηγούμε, πρέπει να έχουμε την προσοχή μας συγκεντρωμένη αποκλειστικά στην οδήγηση. Παρόλο που όλοι το γνωρίζουν, υπάρχουν μοιραίες στιγμές που το ξεχνούν. Παρατηρώ οδηγούς να μιλούν αμέριμνοι στο κινητό τηλέφωνο ενώ κρατούν το τιμόνι, να στέλνουν μηνύματα, να ασχολούνται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να τρώνε ή να συζητούν με τους επιβάτες. Κυρίες καλλωπίζονται, ενώ άλλοι παρασύρονται από τη μουσική και τραγουδούν ή/και χορεύουν.

H οδική ασφάλεια να γίνει εθνική προτεραιότητα

Δημήτριος Γκιόκας | Δημοσιεύθηκε 30.08.2017
Δημήτριος Γκιόκας

Τα τροχαία ατυχήματα είναι μακράν η 1η αιτία θανάτου των Ελλήνων από 18 έως 44 ετών. Υπερβολική ταχύτητα, αμέλεια, απόσπαση προσοχής λόγω κινητού, αυξημένη χρήση αλκοόλ, καταγράφονται ως οι βασικές αιτίες των ατυχημάτων, προερχόμενες από οδηγικά λάθη. Ο μέσος Έλληνας οδηγεί επιθετικά, παραβιάζει συχνά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, ενώ εμφανίζει έλλειψη συγκέντρωσης και αγενή συμπεριφορά.

Δεκατρείς νεκροί και 486 τραυματίες σε 499 τροχαία τον Μάιο στην Αττική

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 08.06.2017

Δεκατρείς άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 486 τραυματίστηκαν (οι 13 σοβαρά και οι 473 ε...

Οι κάτοικοι του Μπρίστολ φοβούνται πως ένας κατά συρροήν δολοφόνος κυκλοφορεί ανάμεσά τους

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 05.05.2017

Φοβισμένοι είναι οι κάτοικοι του Μπρίστολ, μετά την ανεύρεση τέταρτου πτώματος στ...

Η πόλη που θα εγκαταστήσει πύλες του μετρό σε πεζοδρόμια για τους αφηρημένους πεζούς

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 21.04.2017

Προκειμένου να αντιμετωπίσουν την «επιδημία» των αφηρημένων πεζών, οι διοικητικέ...

Δεκατρείς νεκροί και 499 τραυματίες από τροχαία τον Μάρτιο στην Αττική

ΗuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 10.04.2017

Δεκατρία άτομα έχασαν τη ζωή τους, 14 τραυματίστηκαν σοβαρά και 485 ελαφρά, σε συνολι...

Πιλότοι αποκαλύπτουν «ιστορίες τρόμου» από πτήσεις, τις οποίες ποτέ δεν έμαθαν οι επιβάτες

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 28.03.2017

Στατιστικά, το αεροπλάνο, ως γνωστόν, είναι πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς από το αυτο...

Κομισιόν: Κατά 35% έχει μειωθεί ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα, μεταξύ 2010 και 2016

HuffPost Greece | Νewsrοοm | Δημοσιεύθηκε 28.03.2017

Κατά 35% έχει μειωθεί ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα μεταξ...

Βιωματικές ποινές για όσους προκαλούν τροχαία προανήγγειλε το υπουργείο Μεταφορών

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 21.03.2017

Την υιοθέτηση των βιωματικών ποινών σε όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία ατυχήματα ...

Υπάρχει ένας πολύ συγκεκριμένος λόγος που τα ταξί στις περισσότερες χώρες είναι κίτρινα

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 13.03.2017
Διαβάστε Περισσότερα: Life, ταξί, κίτρινα, ατυχήματα, Νέα

Γιατί τα περισσότερα ταξί είναι κίτρινα; Μια έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Proceedings ...

Μείωση προστίμων Κ.Ο.Κ. και παραβατικότητα: Η ασφαλής οδήγηση αποτελεί μόνο ζήτημα τιμής;

Χρήστος Γιαννούκας | Δημοσιεύθηκε 03.03.2017
Χρήστος Γιαννούκας

Ένας τρόπος που θα μπορούσε να λειτουργήσει προς τη σωστή κατεύθυνση, είναι το ύψος των προστίμων να έχει άμεση συσχέτιση με την οικονομική δυνατότητα του εκάστοτε πολίτη. Έτσι, θα μπορούσε να εξασφαλιστεί η αυστηρότητα που απαιτεί το συγκεκριμένο ζήτημα, χωρίς να παραβλέπεται το στοιχείο της εξατομίκευσης με βάση τη διαφορετική οικονομική κατάσταση των ατόμων. Άλλωστε, η ύπαρξη «υπέρογκων» ποσών για τα πρόστιμα πολλές φορές δεν επηρεάζει αποτρεπτικά μια μερίδα του πληθυσμού, καθώς γνωρίζει πως ούτως ή άλλως δε θα είναι σε θέση να το πληρώσει.

Μηχανές εναντίον ανθρώπων ή γιατί η βλακεία είναι αήττητη

HuffPost Greece | Newsrοom | Δημοσιεύθηκε 05.02.2017
Διαβάστε Περισσότερα: GR VIRAL, ατυχήματα, Νέα

Το Russia Today (RT) μας έκανε και γελάσαμε, αλλά και να αναρωτηθούμε για την ανθρώπινη φύ...

Οι πιο μυστηριώδεις και φρικιαστικοί θάνατοι του Μεσαίωνα

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 12.01.2017

Ο Μεσαίωνας θεωρείται μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ιστορίας, γεμάτη δο...

Μπλοκάρισμα των κινητών όταν κινείται το αυτοκίνητο εξετάζει η Αγγλία για να μειώσει τα τροχαία

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 19.12.2016

Οδήγηση και κινητό είναι ένας από χειρότερους συνδυασμούς που μπορείτε να κάνετε....

«Ο ζωολογικός κήπος του θανάτου». Περισσότερα από 50 ζώα σκοτώθηκαν «κατά λάθος» σε 10 χρόνια

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 10.12.2016

Οργή έχουν προκαλέσει οι θάνατοι επτά ακόμα ζώων στον ζωολογικό κήπο του Κάλγκαρι...

Στις 13.383 οι τροχαίες παραβάσεις μέσα σε δύο μήνες: Ποιες «προτιμούν» οι Έλληνες

HuffPost Greece | Κώστας Μαυραγάνης | Δημοσιεύθηκε 01.06.2016

Αύξηση κατά 11,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015 σημείωσαν τα τροχαία τον πε...

Ποιες περιοχές της Ελλάδος μένουν πίσω στη μείωση των τροχαίων (data blog)

Δημήτριος Πόγκας | Δημοσιεύθηκε 07.05.2017
Δημήτριος Πόγκας

Τα τροχαία ατυχήματα και οι απώλειες που προκαλούν αποτελούν συνήθως ένα «προσφιλές» θέμα για τα μέσα ενημέρωσης την περίοδο του Πάσχα. Τότε, καθώς αποτελεί τη σημαντικότερη και πιο «οικογενειακή» θρησκευτική εορτή στην Ελλάδα, μετακινούνται σημαντικά τμήματα του πληθυσμού εντός και εκτός των αστικών δικτύων, με αποτέλεσμα να παρατηρείται - εμπειρικά - μία αύξηση στα ατυχήματα. Σε πιο στενό πλαίσιο, η «μάστιγα» των τροχαίων ατυχημάτων - όπως έχει ονομασθεί τις προηγούμενες δεκαετίες από μέσα ενημέρωσης και φορείς πολιτικής, καθώς αποτελούν μία σημαντική αιτία θανάτων στην Ελλάδα - επανήλθε στη δημόσια συζήτηση τον Φεβρουάριο μετά τον αιφνίδιο θάνατο του τραγουδιστή Παντελή Παντελίδη, από εκτροπή του αυτοκινήτου που οδηγούσε.

40 νεκροί και 475 τραυματίες σε τροχαία ατυχήματα – Τα εφιαλτικά περιστατικά που έβαψαν με αίμα την άσφαλτο

HuffPost Greece | Αλέξανδρος Καλαφάτης | Δημοσιεύθηκε 05.05.2016

Για έναν «ακήρυχτο πόλεμο» στην άσφαλτο κάνουν λόγοι οι αξιωματικοί της Τροχαίας,...

Συμβουλές για την πρόληψη παιδικών ατυχημάτων τις μέρες της Λαμπρής

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 30.04.2016

Μέρες γιορτής και χαράς η πασχαλινή περίοδος, φυσικά ιδιαίτερα για τα παιδιά και η...

Η πυρηνική ενέργεια στην Ευρώπη: Tάσεις και προοπτικές

Κώστας Τυρογιάννης | Δημοσιεύθηκε 15.04.2017
Κώστας Τυρογιάννης

Τα πυρηνικά ατυχήματα έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην αποδοχή ή μη των πυρηνικών σταθμών. Τις πρώτες δεκαετίες λειτουργίας τους, καταβάλλονταν προσπάθειες ώστε τα ατυχήματα να μην λαμβάνουν δημοσιότητα, αυτό όμως έκτοτε δεν ήταν δυνατόν. Τα γνωστότερα ατυχήματα συνέβησαν στis ΗΠΑ-Three Mile Island (1979), στην Ουκρανία-Chernobyl (1986) και στην Ιαπωνία-Fukushima (2011). Τα επιχειρήματα υπέρ της ειρηνικής χρήσης της πυρηνικής ενέργειας, τελευταία επικεντρώνονται στην μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Μια «αφύπνιση» για να σταματήσουμε να οδηγούμε όταν είμαστε κουρασμένοι

Arianna Huffington | Δημοσιεύθηκε 06.04.2017
Arianna Huffington

Αλλά ενώ πλέον ξέρουμε καλά τους κινδύνους που κρύβει η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η οδήγηση υπό καθεστώς κούρασης αποκτά διαστάσεις κρυφής επιδημίας. Οι έρευνες δείχνουν πως οι κουρασμένοι οδηγοί ευθύνονται για 1.2 εκατομμύρια ατυχήματα το χρόνο, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο 8.000 ανθρώπων. Οι αριθμοί αυτοί είναι τρομακτικοί, αλλά καθόλου δε θα πρεπε να μας ξαφνιάζουν αν σκεφτούμε πως μία από τις έρευνες έδειξε ότι το να είσαι ξύπνιος για 17-19 ώρες (μια συνηθισμένη μέρα για πολλούς από εμάς!) προκαλεί μειωμένη ικανότητα οδήγησης ίδια με το να έχεις 0.05% επίπεδο αλκοόλ στο αίμα σου (κάτι λιγότερο από το νόμιμο όριο σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ).