ΑΒ Βασιλόπουλος: Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2022 και τα επόμενα βήματα

Το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για το τρέχον έτος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΦΑΛΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΦΑΛΑΣ
ΑΒ Βασιλόπουλος/Valuecom

Δυναμική επιστροφή στην κερδοφορία μετά από μια χρονιά (2022) κατά την οποία κατέγραψε ζημίες ύψους 2,4 εκατ. ευρώ έχει δρομολογήσει η ΑΒ Βασιλόπουλος, που σχεδιάζει ήδη τα επόμενα βήματά της.

Ηδη, για την τριετία 2023-2025 προβλέπονται επενδύσεις 181 εκατ. ευρώ, στις οποίες περιλαμβάνονται και 198 νέα καταστήματα (16 εταιρικά και 182 franchise).

Aναφορικά με τα προϊόντα χαμηλής τιμής της αλυσίδας των σούπερ μάρκετ, αυτά αναμένεται να φτάσουν τα 1.600 μέχρι το 2025, ενώ στα ράφια των καταστημάτων θα βρίσκονται την επόμενη τριετία 1.000 νέοι κωδικοί προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΦΑΛΑΣ

Μεταξύ άλλων, στόχος του ομίλου είναι το 47,5% των πωλήσεων στην ΑΒ να γίνεται μέσω προωθητικών ενεργειών έναντι 40,9% που καταγράφεται συνολικά στην αγορά.

Ως προς το προσωπικό, ανακοινώθηκε ότι θα δίνεται μισθός άνω του κατώτατου, με μπόνους 50 ευρώ για αγορές κάθε μήνα, έκπτωση 7% για οποιαδήποτε αγορά των εργαζομένων από τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας κ.ά.

Τέλος, υπάρχει ο στόχος μείωσης κατά 50% της σπατάλης τροφίμων και πλαστικών μέχρι το 2025 και εκπομπής μηδενικών ρύπων αερίων μέχρι το 2050.

Δημοφιλή