Η Ρωσία χρησιμοποιεί την «Πέππα το γουρουνάκι» ως αντίμετρο στις κυρώσεις

Μετά την εισβολή στην Ουκρανία, δεκάδες γνωστές εταιρείες και εμπορικά σήματα έχουν διακόψει τους επιχειρηματικούς δεσμούς με τη Ρωσία.
ilbusca via Getty Images

Η Ρωσία χρησιμοποιεί το γνωστό παιδικό καρτούν «Πέππα το γουρουνάκι» για να απαντήσει στις οικονομικές κυρώσεις που της επιβλήθηκαν παγκοσμίως για την εισβολή της στην Ουκρανία.

Το δημοφιλές βρετανικό καρτούν - με την Πέππα το γουρούνι, την οικογένειά της και τους φίλους της - μπορεί πλέον να αντιγραφεί από ρωσικές επιχειρήσεις, χωρίς να απειλείται ποινή για παραβίαση εμπορικού σήματος, μετά από δικαστική απόφαση στη Ρωσία.

Τον Σεπτέμβριο, οι ιδιοκτήτες της «Πέππας το γουρουνάκι, η Entertainment One, πήγαν στα δικαστήρια έναν Ρώσο επιχειρηματία που είχε δημιουργήσει τη δική του εκδοχή των χαρακτήρων. Η εταιρεία -που εξαγοράστηκε από τη Hasbro το 2019- είχε απαιτήσει από τον Ιβάν Κοζχενικόφ να καταβάλει αποζημίωση 40.000 ρούβλια (329 ευρώ).

Όμως ο δικαστής Αντρέι Σλανινσκι , σε δικαστήριο στο Κίροφ 600 μίλια βορειοανατολικά της Μόσχας, απέρριψε την υπόθεση και ανέφερε ότι οι «μη φιλικές ενέργειες των ΗΠΑ και των συνδεδεμένων ξένων χωρών» επηρέασαν την απόφαση.

Ακόμη και αν η απόφαση ήταν υπέρ της Entertainment One, η αποζημίωση θα είχε μειωθεί σε περίπου 274 ευρώ, ως αποτέλεσμα της πτώσης της αξίας του ρουβλίου κατά τη διάρκεια της βίαιης εισβολής στην Ουκρανία.

Μετά την εισβολή στην Ουκρανία, δεκάδες γνωστές εταιρείες και εμπορικά σήματα έχουν διακόψει τους επιχειρηματικούς δεσμούς με τη Ρωσία. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οι Apple, Ikea, Disney, McDonald’s, Coca-Cola, Starbucks, Chanel, Hèrmes, L’Oréal, Adidas, Levi’s, Heineken και Burger King.

Πηγή: Independent.co.uk

Δημοφιλή