ΔΙΕΘΝΕΣ
27/12/2019 12:54 EET | Updated 27/12/2019 15:21 EET

Μήνυση από την κόρη του Μπρους Λι κατά κινέζικης αλυσίδας fast food

Την κατηγορεί για χρήση της εικόνας του πατέρα της, από την ταινία «Το Παιχνίδι του Θανάτου», στο λογότυπο της.

Reuters
Το λογότυπο της Κινέζικης αλυσίδας ταχυφαγείων Real Kungfu.

Η εταιρεία που διευθύνει η κόρη του Μπρους Λι προσέφυγε στη δικαιοσύνη κατά κινεζικής αλυσίδας ταχυφαγείων για την χρήση της εικόνας του πατέρα της στο λογότυπό της χωρίς να έχει σχετική άδεια και ζητεί αποζημίωση άνω των 210 εκατομμυρίων γουάν (σχεδόν 27 εκατομμύρια ευρώ), σύμφωνα με το κινεζικό έντυπο The Paper.

Η Bruce Lee Enterprises, με έδρα την Καλιφόρνια, επικεφαλής της οποίας είναι η Σάνον Λι, προσέφυγε κατά της αλυσίδας Real Kungfu σε δικαστήριο της Σανγκάης την Τετάρτη ζητώντας να σταματήσει να χρησιμοποιεί την εικόνα του Μπρους Λι. Παράλληλα ζητάει να της καταβάλει 88.000 γουάν (περίπου 11.000 ευρώ) για την κάλυψη των δικαστικών εξόδων.

 

ASSOCIATED PRESS
.

Επίσης ζητεί από την κινεζική αλυσίδα που έχει έδρα στην Γκουανγκτσού, να δώσει διευκρινίσεις για διάτημα 90 ημέρών, με τις οποίες να δηλώνει ότι το λογότυπό της, δεν έχει καμία σχέση με τον Μπρους Λι. Η Real Kungfu, η οποία ιδρύθηκε το 1990, έχει καταστήματα σε περισσότερες από 57 κινεζικές πόλεις.

Το λογότυπό της είναι ένας άνδρας που φοράει κίτρινη στολή, όπως και ο Μπρους Λι, ενώ και η στάση του σώματος του, παραπέμπει στην γνωστή σε όλους εικόνα του Κινέζου ηθοποιού και δάσκαλου των πολεμικών τεχνών, από την ταινία, «Το Παιχνίδι του Θανάτου» (Game of Death), του 1978.

Η Real Kungfu ανέφερε χθες Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, στον λογαριασμό της στο Weibo νιώθει «μπερδεμένη» από την προσφυγή αυτή, καθώς το λογότυπο αυτό το χρησιμoποιεί τα τελευταία 15 χρόνια. Επίσης σημείωσε ότι μολονότι υπήρξαν κάποια ζητήματα στο παρελθόν, η χρήση του λογότυπου αυτού έχει εγκριθεί από τις εθνικές αρχές.

Η προσφυγή έρχεται την ώρα που η Κίνα έχει δεσμευτεί να βελτιώσει την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και να επιβάλει αυστηρότερα πρόστιμα, το οποίο αποτελεί ένα από τα σημαντικά θέματα της εμπορικής έριδας του Πεκίνου με τις ΗΠΑ.

 

Πηγή: Reuters

Sponsored Post