Οδηγούμε το Skoda Fabia 1.5 TSI – 150hp Monte Carlo 7DSG

Η πιο... hot έκδοση του Fabia έρχεται με ισχύ 150 ίππων, συνοδευόμενη από το όνομα του Μόντε Κάρλο, του γνωστού αγώνα ράλι.
D.Ballis
D.Ballis
D.Ballis

Από τα αυτοκίνητα που έχουν κάνει αίσθηση στην Ελλάδα αποτελεί το Skoda Fabia. Μοντέλο που αποτελεί το best-seller της φίρμας από την Τσεχία και που ανάλογα με την εποχή, ανασυγκροτείται, ανανεώνεται και ισχυροποιείται. Όπως στην περίπτωση του Fabia 1.5 TSI – 150hp Monte Carlo 7DSG, που αποτελεί την κορυφαία στην οικογένεια του Fabia.

Προκειμένου να ξεχωρίσει από τις απλές εκδόσεις, το έντονο κόκκινο χρώμα κυριαρχεί σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου και δη εσωτερικά, εκεί όπου την εν λόγω απόχρωση την έχουν ακόμα και τα καθίσματα. Εξωτερικά, δεσπόζουν οι πολλές μαύρες λεπτομέρειες περιμετρικά, αλλά και η σκούρα οροφή που δίνει περισσότερο σπορ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Οι ποδιές είναι κι αυτές «αθλητικές», ενώ την ταυτότητά του ενισχύουν ακόμα περισσότερο τα φιμέ πίσω τζάμια.

D.Ballis
D.Ballis
D.Ballis

Αξίζει να τονιστεί πως τα εμβλήματα Μόντε Κάρλο, προς τιμήν του σπουδαίου αγώνα ράλι, βρίσκονται σε τέτοια σημείο που δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα. Έχουν τοποθετηθεί δηλαδή στα εμπρός φτερά. Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών διαθέτουν αφαιρούμενες πλαστικές επενδύσεις προκειμένου να προστατευτούν σε μια άτυχη στιγμής παρκαρίσματος.

D.Ballis
D.Ballis
D.Ballis

Εντός καμπίνας - όπως προαναφέρθηκε - το κόκκινο διατηρεί έντονα την παρουσία του σε συνδυασμό με το μαύρο. Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατούν το σώμα στη σωστή θέση, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι 10,25 ιντσών. Στην κεντρική οθόνη εντοπίζονται οι παραμετροποιήσεις του κινητήρα ελέω προφίλ Sport, Eco, Normal και Individual, τη στιγμή που κάτω από αυτήν βρίσκεται ο χειροκίνητος λεβιές του κιβωτίου. Λύσεις για τοποθέτηση μικροαντικειμένων υπάρχουν άφθονες, με τον χώρο φόρτωσης να ανέρχεται στα 380 λίτρα. Όσον αφορά στην ασφάλεια, η πληθώρα συστημάτων εμπλουτίζεται για πρώτη φορά με τα Travel Assist, Park Assist και Maneuver Assist.

D.Ballis
D.Ballis
D.Ballis

Και πάμε τώρα στο κομμάτι που ενδιαφέρει τους περισσότερους και δεν είναι άλλο από το κινητήριο σύνολο. Αποτελείται από ένα μοτέρ 1.400κ.εκ., 4κύλινδρο turbo με ισχύ 150 ίππων με 250Nm ροπή. Τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 8δλ., με την τελική να σταματά στα 225χλμ./ώρα, τιμές απολύτως απολαυστικές. Με το που φτάσει σε ένα επιθυμητό φάσμα σ.α.λ., το Fabia επιταχύνει ακατάπαυστα και όταν χρειαστεί, φρενάρει ικανοποιητικά. Το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, θα εμφανίσει τη λογική κλίση στις στροφές και σε συνδυασμό με τα συστήματα ευστάθειας, θα κρατηθεί στον δρόμο.

Η πιο ισχυρή έκδοση του Fabia ξεχωρίζει από τη σχεδίαση, τη σπορ αίσθηση, τον εξοπλισμό και τις επιδόσεις και σίγουρα αποτελεί μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περίπτωση, που δεν θα αφήσει ασυγκίνητο κανέναν που θέλει να κινηθεί γρηγορότερα από το συνηθισμένο.

Δημοφιλή