Το παράδειγμα των My market

Ένα από τα βασικότερα συμπεράσματα της εποχής της πανδημίας είναι η στροφή προς την εξειδίκευση και τη μεθοδικότητα. Αυτό σήμερα είναι περισσότερο εμφανές στον τομέα της Υγείας και της Έρευνας. Το μήνυμα ωστόσο είναι πολύ ευρύτερο και ορισμένες εταιρείες φαίνεται να το έχουν αντιληφθεί.
Huffpost GR

Την ώρα που σχεδόν το σύνολο των επιχειρήσεων επιχειρούν να συνεισφέρουν στην ενίσχυση των πιο ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων στην εποχή του κορονοϊού, ορισμένες από αυτές έχουν ήδη πραγματοποιήσει το επόμενο βήμα. Έχουν εντάξει τα μηνύματα της κρίσης στο βασικό τους προγραμματισμό. Για την ακρίβεια προσάρμοσαν τον προγραμματισμό τους στα μηνύματα της κρίσης.

Το παράδειγμα των My market είναι χαρακτηριστικό. Πριν από περίπου έναν χρόνο η αλυσίδα είχε ξεκινήσει μία μεγάλη επικοινωνιακή καμπάνια που αφορούσε μία περισσότερο σύγχρονη κουλτούρα αγορών στα σούπερ μάρκετ. Είχε εστιάσει στην υπεύθυνη κατανάλωση, την ευζωία και την ίδια την υγεία του καταναλωτή. Η καμπάνια είχε -και έχει- βασικό μήνυμα το «Μάθε, Φάε, Ζήσε».

Η υπευθυνότητα στην καθημερινότητά μας έγινε επιτακτική ανάγκη στην εποχή του covid-19. Όπως ανάγκη έγινε η στήριξη συνανθρώπων μας που πλήττονται με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους από τις συνέπειες της πανδημίας. Εκεί, λοιπόν, τα My market πέτυχαν διπλά. Διατήρησαν το βασικό τους μήνυμα και προσάρμοσαν αντίστοιχα τις δράσεις Εταιρικές Κοινωνικής Ευθύνης τους.

Το «Μάθε Φάε Ζήσε» σε μία περίοδο που οι μεγαλύτερες ηλικίες πλήττονται περισσότερο, έγινε σύγχρονο έντυπο 116 σελίδων και πωλείται σε όλα τα σημεία πώλησης της αλυσίδας στη συμβολική τιμή των 40 λεπτών. Το συμβολικό αντίτιμο διαφοροποιεί την προσπάθεια από ένα απλό φυλλάδιο που συνήθως διανέμεται και εξασφαλίζει ότι όποιος το αγοράσει στα ταμεία της αλυσίδας δεν θα το… πετάξει στην ανακύκλωση.

Παράλληλα, τα My market ζήτησαν από τους ειδικούς να «μετρήσουν» τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες στις περιοχές της Ελλάδας που μπήκαν σε καραντίνα. Οι ειδικοί σε αυτήν την περίπτωση ήταν οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες. Συνεργάστηκαν με την ΚΕΔΕ και μετέφεραν το σύνολο των βασικών προϊόντων στις ποσότητες που χρειάζονταν σε κάθε περιοχή. Η εξειδίκευση, το κοινωνικό μήνυμα και το αποτέλεσμα της ενίσχυσης στους ανθρώπους που το είχαν συνδυάστηκαν εξαιρετικά.

Τέλος, τα My market φρόντισαν και τους δικούς τους ανθρώπους. Τόσο με επιπλέον κονδύλι 2.5 εκατ. ευρώ όσο και με 450 προσλήψεις για την κάλυψη αναγκών.

Αν κάποιος βάλει στη σειρά τις ενέργειες αυτές θα διαπιστώσει τη συνέχεια και τη μεθοδικότητά τους. Και θα καταλάβει ότι οι ενέργειες κάθε εταιρείας -μικρής ή μεγάλης- σε κάθε επίπεδο οφείλουν να είναι συνεκτικές και προσαρμοσμένες στη νέα πραγματικότητα. Το παράδειγμα των My market είναι χαρακτηριστικό. Και δείχνει στην πράξη υπευθυνότητα, διορατικότητα και ουσία.

Δημοφιλή