Στον τερματικό σταθμό 1, εντός του Διεθνούς Αερολιμένα της Ρόδου, τέθηκε ήδη σε λειτουργία γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του υπουργείου Εξωτερικών.
Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα.
To Help Desk, επικεφαλής του οποίου θα είναι η κα Κατερίνα Τζίμα, Σύμβουλος Πρεσβείας, στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.
.@GreeceMFA Help Desk at #Rhodes International Airport (T1) is set up
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) July 23, 2023
Το γραφείο εξυπηρέτησης αλλοδαπών υπηκόων (Help Desk) του Υπ. Εξωτερικών στο Διεθνή Αερολιμένα της Ρόδου (Τ1) έχει τεθεί σε λειτουργία pic.twitter.com/mu9VKk3j3I
Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα: 6985889650, 6983209611
Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: 6977960941
H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου Εξωτερικών παραμένει σε λειτουργία το Σάββατο 22 Ιουλίου. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: 210 368 1350, 210 368 1259, 210368 1730.
Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο 2131331200.