Όπως υπάρχουν κάποιοι δοκιμασμένοι τρόποι για να εξασφαλίσει κάποιος την επιτυχία στην καριέρα του, έτσι υπάρχουν και κάποιες πρακτικές που θα πρέπει να αποφεύγονται γιατί μπορούν να κάνουν κακό.

Η ManpowerGroup εντόπισε τις κινήσεις που θα μπορούσαν να αποβούν καταστροφικές για την καριέρα μας και μας προτείνει τρόπους πώς να τις αποφύγουμε.

Advertisement
Advertisement

Να μην βελτιώνουμε συνεχώς τις δεξιότητες μας

Είναι απαραίτητο να αναπτύσσουμε νέες δεξιότητες γιατί μια μέρα ίσως το επάγγελμα μας να μην έχει ζήτηση ή η θέση εργασίας μας να αντικατασταθεί από κάποιον άλλο, ο οποίος κατέχει πιο σύγχρονες δεξιότητες. Πρέπει να φροντίζουμε μια φορά τον χρόνο να κάνουμε μια απογραφή των δεξιοτήτων μας. Να μαθαίνουμε τις νέες δεξιότητες που πρέπει να αναπτύσσουμε στον κλάδο που απασχολούμαστε και να φτιάξουμε ένα σχέδιο για να τις αποκτήσουμε.

Να μην έχουμε ένα σχέδιο σταδιοδρομίας

Πρέπει να σχεδιάζουμε την επαγγελματική μας σταδιοδρομία. Πώς θα είναι σε 5 χρόνια από τώρα και πώς σε 10 χρόνια από τώρα; Τι πρέπει να κάνουμε σήμερα για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει για το αύριο;

Να μην εστιάζουμε στην παρουσίαση του εαυτού μας

Ο τρόπος που παρουσιάζουμε τον εαυτό μας παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς συνδέεται με το πως θα βελτιώσουμε το brand του εργοδότη μας. Θα πρέπει να αναγνωρίζουμε την προσωπική μας αξία και να αφιερώσουμε χρόνο ώστε να δημιουργήσουμε τη δική μας μοναδική επαγγελματική ταυτότητα.

Advertisement

Να δυσκολευόμαστε να συνεργαστούμε

Μπορεί να υπάρχουν στιγμές που πρέπει να είμαστε σταθεροί και ισχυροί ως προς την προστασία των ορίων της δουλειάς μας, αλλά αν δημιουργούμε την εικόνα του «δύσκολου» συνεργάτη, δεν θα είναι εύκολο να βρούμε και να διατηρήσουμε μια νέα συνεργασία.

Να έχουμε χαμηλή απόδοση στη δουλειά

Advertisement

Θα πρέπει να γνωρίζουμε τις προσδοκίες της δουλειάς και να προσπαθούμε να τις υπερβούμε. Η χαμηλή απόδοση σε οποιαδήποτε εργασία θα «σκοτώσει» τις μελλοντικές μας προοπτικές σταδιοδρομίας. Αν ακόμα δεν είμαστε σίγουροι για τους επαγγελματικούς μας στόχους, μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση με τον προϊστάμενό μας ώστε να τους θέσουμε μαζί.

Να μην έχουμε κάνει μια επαγγελματική συζήτηση με τον εργοδότη μας

Ξεκινώντας μια συζήτηση με τον εργοδότη σχετικά με την επαγγελματική μας καριέρα, θα μας βοηθήσει να έχουμε μια καλύτερη ιδέα για το τι πρέπει να κάνουμε για να βελτιώσουμε τις δεξιότητες και τις επιδόσεις μας. Η συζήτηση αυτή θα ωφελήσει τόσο εμάς όσο και για τον εργοδότη μας.

Advertisement