marina-ampramovits

Η ΕΛΣ άνοιξε ξανά με το «7 θάνατοι της Μαρίας Κάλλας»
Sold out οι «7 θάνατοι της Μαρίας Κάλλας» της διάσημης εικαστικού.
Αλλά και ποιές παραγωγές μεταφέρονται για την επόμενη σεζόν.
Επτά φιλμάκια μικρού μήκους «ντυμένα» με επτά διάσημες άριες της Κάλλας, με την διάσημη περφόρμερ και τον Γουίλιαμ Νταφόε.
Η σχέση τους, ερωτική και καλλιτεχνική, υπήρξε θυελλώδης.
Το κάλεσμα προς τους πιστούς ενάντια στο «διαβολικό βερνισάζ που έχει σκοπό να υποτάξει την Πολωνία στη λατρεία του σατανά» έγινε μέσω facebook.
Η διάσημη περφόρμερ -με τους φανατικούς θαυμαστές και τους εξίσου φανατικούς επικριτές- Μαρίνα Αμπράμοβιτς έπεσε θύμα επίθεσης
Πλησιάζουμε πια στην είσοδο και η καρδιά μου χτυπάει λίγο πιο γρήγορα. «Γιατί είμαι αγχωμένη;» αναρωτιέμαι και βλέπω και στα πρόσωπα των φίλων μου την ίδια αμηχανία. Τρεις θετικιστές που θέλουν να τα έχουν πάντα όλα υπό έλεγχο για να νιώθουν καλά, ετοιμάζονται να μπουν σε έναν χώρο όπου τίποτα δεν θα είναι υπό τον έλεγχό τους. Μπαίνουμε μέσα, αφήνουμε τα πράγματά μας στα ντουλάπια και ήδη νιώθω ανασφαλής. Χωρίς κινητό, χωρίς ρολόι, χωρίς να μπορώ να μιλήσω, χωρισμένη από τους φίλους μου, αφού μπήκαμε στην έκθεση σε διαφορετικές φάσεις. «Θα κάτσω 15 λεπτά και θα φύγω...» σκέφτομαι.
Γράφτηκαν και ακούστηκαν τόσα πολλά για την παρουσία για έξι εβδομάδες της Marina Abramovic στην Αθήνα, με πρωτοβουλία και συνεργασία του πληθωρικού Οργανισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ, που έχει στόχο να διευρύνει την επαφή του Ελληνικού κοινού με διάφορες μορφές της σύγχρονηης Τέχνης. Για μας προσωπικά που παρακολουθήσαμε αυτήν την «βιωματική» όπως λέει η ίδια εμπειρία, την πρώτη μέρα, ειδικά για τους δημοσιογράφους που ξεκινούσε και τελείωνε πρωί, χωρίς κόσμο με ένα χαλαρό πρόγραμμα ασκήσεων - που άμα ήθελες το ακολουθούσες. Εγώ μάλλον απλώς το παρακολουθούσα.