skroutz

Μαζί με την τη Skroutz στο πλαίσιο του «Ίσες ευκαιρίες για τα παιδιά: Δράσεις για Υγεία και Παιδεία σε ακριτικές περιοχές».
Δυστυχώς, μόνο το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή.
Ενώνουν τις δυνάμεις τους απέναντι στο e-food.gr και στο wolt.gr.
Το 2019 έκλεισε για την εταιρεία με έσοδα κοντά στα 20 εκατ. ευρώ.
Το λανσάρισμά του αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο καλοκαίρι
Ο Γ. Χατζηγεωργίου εξηγεί στη HuffPost Greece γιατί δίνουν τόσα benefits και γιατί θέλουν να κάνουν την 4ημερη εργασία μόνιμη