skroutz

Μαζί με την τη Skroutz στο πλαίσιο του «Ίσες ευκαιρίες για τα παιδιά: Δράσεις για Υγεία και Παιδεία σε ακριτικές περιοχές».
Δυστυχώς, μόνο το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή.
Ενώνουν τις δυνάμεις τους απέναντι στο e-food.gr και στο wolt.gr.
Το 2019 έκλεισε για την εταιρεία με έσοδα κοντά στα 20 εκατ. ευρώ.
Το λανσάρισμά του αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο καλοκαίρι
Ο Γ. Χατζηγεωργίου εξηγεί στη HuffPost Greece γιατί δίνουν τόσα benefits και γιατί θέλουν να κάνουν την 4ημερη εργασία μόνιμη
Την εταιρεία αυτή την ξέρετε όλοι. Είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη. Και τα τελευταία δύο χρόνια, θέλει να επενδύσει και στους
Η εισηγμένη εταιρεία Dionic προχωρά στην πώληση του 50% της διαδικτυακής πλατφόρμας skroutz.gr με βασικούς διεκδικητές της