Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι απόφοιτος των Πανεπιστημίων Πειραιά και Γλασκώβης. Έχει διατελέσει στέλεχος στο Marketing του ΟΤΕ και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Η ειδικότητά του στην εκπαίδευση ενηλίκων, όπου είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής, είναι η «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και οι «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Έχει συγγράψει και διδάσκει, ανάμεσα στα άλλα και το e- learning πρόγραμμα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» Είναι συγγραφέας βιβλίων επιχειρηματικού περιεχομένου.
Οι πέντε αισθήσεις στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας
Διαφορετικότητα, κανονικότητα και επιχειρηματικότητα
Το 1821 και η Επιχειρηματικότητα
Οι θετικές κοινωνικές επιπτώσεις από την κρίση του κορονοϊού
Μάρκετινγκ και αειφορία
Τουρισμός και άυλα «πολιτιστικά απτά οφέλη»
Οι Μύθοι του Αισώπου και η Επιχειρηματικότητα
Τα καλά εννιά του δέκα εννιά!
Οι παγκόσμιες ημέρες, οι γιορτές, το Cause Related Marketing και το επιχειρείν:
Η φιλοξενία και η εξυπηρέτηση πελατών στην Αρχαία Ελλάδα και σήμερα
Η εξυπηρέτηση πελατών σαν μέρος του καθημερινού πολιτισμού