Απόφοιτος του Pierce και Deree College, ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο της Έρευνας Αγοράς το 1985, όντας ακόμα φοιτήτρια και μητέρα μιας κόρης 2 ετών: εργάστηκε στις εταιρείες MRC, AC Nielsen, και Bold/Ogilvy και το 1988 ίδρυσε την Focus Bari, την μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ερευνών στην Ελλάδα, με ηγετική και πρωτοπόρα θέση στον χώρο Ερευνών Μέσων, Τηλεπικοινωνιών/Τεχνολογίας, Digital και συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξης της Ελληνικής κοινωνίας, με τοπικές και διεθνείς διακρίσεις σε όλους τους τομείς εξειδίκευσής της και νικήτρια του Hellenic Entrepreneurship Award 2014 με το πρωτοποριακό startup e-satisfaction.
Παράλληλα, η Ξένια Κούρτογλου δραστηριοποιείται με εθελοντικό έργο εδώ και 25 χρόνια στα «κοινά» του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας/ΜΜΕ και του business community, τόσο μέσω των τοπικών θεσμικών φορέων (ΣΕΔΕΑ, ΕΕΕΤ, ΕΕΔΕ, ΕΙΜ, ΤΟΓΜΕ), διεθνών θεσμικών φορέων και δικτύων (ESOMAR, IRIS, EMRO, OPTEM), είναι ιδρυτικό μέλος του I for U (Greek Mentoring Network), εκλεγμένο μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μεντόρων για την γυναικεία επιχειρηματικότητα, και Γενική Γραμματέας του IAB Hellas.
Η κριτική των άλλων: 3 βήματα για να την κάνετε πάντα ωφέλιμη
Ημέρα της Γυναίκας 2017: Είμαστε δίπλα, όχι απέναντι!
Οι απαντήσεις δίνουν αξία στις ερωτήσεις
Η καλύτερη ευκαιρία είναι… τώρα!
Marketing 2 Women; Αλλάζω τον τίτλο τώρα!
Ημέρα της Γυναίκας 2016: Ας ξανασυστηθούμε!
Το 2016 διαλέγω την «άλλη όψη», εσείς;
Α.Γ.Α.Π.Η: μια καινούργια ανάγνωση
Οι Αξίες το «Απομεσήμερο»
«Ευθύνομαι» ή «Φταίω»; Ή μήπως και τα δύο;
Ημέρα της Γυναίκας 8 Μαρτίου 2015 : Η Εποχή του «ΣΥΝ+» σε 10 ερμηνείες!
7 «tips» για τους νέους επιχειρηματίες στο ξεκίνημα!