Η παραγωγή του μιούζικαλ «Evita» σε σκηνοθεσία Τζέιμι Λόιντ θεωρείται αυτή τη στιγμή το πιο hot εισιτήριο στο West End του Λονδίνου, με το κοινό να πληρώνει έως και 250 λίρες (περί τα 300 ευρώ) για μια θέση.
Όμως οι θεατρόφιλοι που έσπευσαν να απολαύσουν το έργο και μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία των μιούζικαλ –το τραγούδι «Don’t Cry for Me Argentina» – απογοητεύτηκαν όταν διαπίστωσαν ότι η εν λόγω σκηνή διαδραματίζεται εκτός της αίθουσας.
Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ -η πολυσυζητημένη «Χιονάτη»-, που ενσαρκώνει την Εβίτα Περόν, στο ντεμπούτο της στο West End, ερμηνεύει το διάσημο τραγούδι και ένα σύντομο απόσπασμα από το μπαλκόνι του θεάτρου London Palladium προς τέρψη των περαστικών, ενώ στους θεατές που βρίσκονται εντός της αίθουσας, προβάλλεται ένα βίντεο.


Η 24χρονη ηθοποιός, η οποία έγινε γνωστή από την ταινία «West Side Story» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, εξέπληξε εκατοντάδες ανθρώπους που έτυχε να βρίσκονται στους δρόμους του Σόχο το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, όταν ερμήνευσε το τραγούδι στο μπαλκόνι κατά την έναρξη του δεύτερου μέρους της παράστασης.
Και όπως είναι φυσικό, από τη στιγμή που το σκηνοθετικό εύρημα έγινε γνωστό, κάθε βράδυ, γύρω στις 9 μ.μ., στην οδό Argyll, ο κόσμος αναμένεται ότι θα συρρέει στο σημείο περιμένοντας να ακούσει τη Ζέγκλερ στο τραγούδι που έγινε διάσημο από τη Madonna, πρωταγωνίστρια της ομότιτλης ταινίας – μιούζικαλ του 1996.
Το γεγονός έχει διχάσει τους θεατρόφιλους, με κάποιους να υπογραμμίζουν στα social media ότι πηγαίνουν στο θέατρο για να δουν διά ζώσης τους ηθοποιούς, άλλους να επισημαίνουν ότι πλήρωσαν «350 λίρες για 2 εισιτήρια ενώ η πρωταγωνίστρια τραγουδάει το πιο σημαντικό κομμάτι έξω, σε ανθρώπους που δεν έχουν πληρώσει» και ορισμένους να υποστηρίζουν ότι η σκηνοθετική επιλογή να ερμηνεύει το τραγούδι από το μπαλκόνι, τονίζει βασικά θέματα σχετικά με την προσωπικότητα της Εβίτα Περόν, όπως το θέαμα και το πολιτικό θέατρο.

Ο Κρις Πίτερσον, δημιουργός του OnStage Blog, έγραψε: «Δεν πρόκειται απλά για μια έξυπνη σκηνοθεσία ή μια viral στιγμή για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν και σίγουρα δημιουργεί θόρυβο. Είναι μια θεατρική πράξη που επαναπροσδιορίζει όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για την Εύα Περόν. Μετατρέπει μια στιγμή ιδιωτικής εξομολόγησης σε δημόσια παράσταση».
Εν τω μεταξύ, ο κόσμος που βρισκόταν απ′ έξω έκανε λόγο για μια μοναδική, καθηλωτική εμπειρία.
Το μιούζικαλ των Άντριου Λόιντ Βέμπερ και Τιμ Ράις σκιαγραφεί τη ζωή της Εβίτα Περόν, δεύτερης συζύγου του προέδρου της Αργεντινής Χουάν Περόν, την κόρη ενός αγρότη που έγινε Πρώτη Κυρία και λατρεύτηκε από τα πλήθη.
Με πληροφορίες από Guardian