Το κινηματογραφικό μενού με τις ταινίες της εβδομάδας (31/7/25 – 7/8/25) έχει προτάσεις για όλα . Διαλέγετε και παίρνετε:
Τρελές σφαίρες
Μόνο ένας άνθρωπος έχει τις απαραίτητες ικανότητες… για να ηγηθεί της αστυνομικής ομάδας και να σώσει τον κόσμο! Ο υπαστυνόμος Frank Drebin Jr. (Λίαμ Νίσον) ακολουθεί τα βήματα του πατέρα του στην νέα ταινία Τρελές σφαίρες (The naked gun) όπου συμπρατωγωνιστεί με την Πάμελα Αντερσον με την οποία μοιράζεται αισθήματα εκτίμησης και μια τρυφερή σχέση – τουλάχιστον σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που κατακλύζουν το διαδίκτυο. Σκηνοθεσία: Ακίβα Σάφερ.
Μαζί
Η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο, ζευγάρι και στην πραγματική ζωή, πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς. Η μετακόμιση ενός ζευγαριού στην εξοχή προκαλεί ένα μεταφυσικό συμβάν που αλλάζει ριζικά τη σχέση, την ύπαρξη, αλλά και την σωματική μορφή του ζευγαριού. Σκηνοθεσία: Μίκαελ Σανκς.
Νεαρές μητέρες
Πέντε νεαρές μητέρες που ζουν σε ένα καταφύγιο προσπαθούν να βρουν ένα καλύτερο μέλλον για τις ίδιες και τα παιδιά τους, εν μέσω δύσκολων ανατροφών. Βραβείο Σεναρίου στο Φεστιβάλ Καννών 2025 Μια ταινία των Ζαν Πιερ και Λικ Νταρντέν.
Την Ιδια Ωρα, στη Γη
Η Έλσα (Μέγκαν Νόρθαμ, στον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο) μαζί με την οικογένειά της, παλεύει να αντιμετωπίσει την εξαφάνιση του αδελφού της Φρανκ, ενός αστροναύτη που χάθηκε κατά την πρώτη του αποστολή. Ενώ κοιτάζει τα άστρα ένα βράδυ, η Έλσα σοκάρεται όταν λαμβάνει επικοινωνία από τον Φρανκ, αλλά η χαρά της είναι βραχύβια όταν μαθαίνει για τις σκοτεινές και ανησυχητικές δυνάμεις πίσω από την επανεμφάνιση του Φρανκ, αναγκάζοντάς την να αντιμετωπίσει τα όριά της. Σε σενάριο και σκηνοθεσία του Ζερεμί Κλαπέν.
Ρίτα
Πως βιώνουν τα παιδιά τις όμορφες ή τις άσχημες στιγμές που συμβαίνουν στον κόσμο των μεγάλων; Η διάσημη ισπανίδα ηθοποιός Παθ Βέγκα (Το Σεξ και η Λουσία) περνάει πίσω από την κάμερα και την τοποθετεί στο ύψος μιας τετραπέρατης επτάχρονης, καταγράφοντας το αξέχαστο βλέμμα της προς τα γεγονότα ενός καλοκαιριού που θα αλλάξει τη ζωή της. Σκηνοθεσία Παθ Βέγκα.
Το Πατρικό
Μετά τον θάνατο του πατέρα τους, τρία αδέρφια επιστρέφουν στο πατρικό τους σπίτι. Σχεδιάζουν να το πουλήσουν και να συνεχίσουν τις διαφορετικές πορείες τους. Αλλά καθώς το παρελθόν έρχεται στην επιφάνεια, ένας φόβος ότι θα ξεχάσουν ό,τι τους ενώνει και μια επιθυμία να έρθουν πιο κοντά ξανά, ζωντανεύουν μέσα τους. Σαν έναν τελευταίο φόρο τιμής στον πατέρα τους, προσπαθούν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο και να χτίσουν νέες αναμνήσεις. Σκηνοθεσία Άλεξ Μοντόγια.
Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα
Στην Τεχεράνη του 1958, ο διακεκριμένος βιολιστής Νασέρ-Αλί βιώνει κατάθλιψη όταν η γυναίκα του σπάζει το σωτήριο βιολί του. Παραμένει κλινήρης στο κρεβάτι του, βιώνοντας τις τελευταίες οκτώ ημέρες της ζωής του, γυρίζοντας νοερά σε γλυκόπικρες αναμνήσεις της ζωής και του έρωτά του. Το “Chicken with Plums” είναι ένα μετα-ρεαλιστικό μελόδραμα που ενσωματώνει στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, φαντασίας, βωβού κινηματογράφου, αλλά και ισλαμικής μυστικιστικής ποίησης. Συνδυάζει εικονοπλασία γοητευτική, σκηνογραφία που παραπέμπει σε παραμύθι και ένα σκοτεινό υπαρξιακό υπόστρωμα. Σκηνοθεσία Μαρζάν Σατραπί και Βενσάν Παρονό.
Ζούσε τη Ζωή της
Η Νανά, μια νεαρή πωλήτρια σε δισκοπωλείο στο Παρίσι, παλεύει με την οικονομική ανέχεια και τη συναισθηματική αποξένωση. Αποφασισμένη να πάρει τη ζωή στα χέρια της, εγκαταλείπει τον σύντροφό της και τη δουλειά της, ελπίζοντας να ανακαλύψει μια νέα αρχή. Στην πορεία, παρασύρεται στον κόσμο της πορνείας – όχι τόσο από επιλογή, όσο από ανάγκη. Με μοντέρνο αφηγηματικό στιλ, φιλοσοφικούς διαλόγους και την καθηλωτική παρουσία της Άννα Καρίνα, ο Γκοντάρ δημιουργεί ένα στοχαστικό πορτρέτο της μοναξιάς, της ελευθερίας και του τιμήματος της αυτοδιάθεσης. Μια ταινία-δοκίμιο για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία και το ανεκπλήρωτο όνειρο της ανεξαρτησίας. Σκηνοθεσία Ζαν Λυκ Γκοντάρ.
Ο Καουμπόι του Μεσονυχτίου
Πεπεισμένος για την ακαταμάχητη γοητεία του στις γυναίκες, ο Τεξανός Τζο Μπακ (Τζον Βόιτ) που βγάζει τα προς το ζην πλένοντας πιάτα, παραιτείται από τη δουλειά του και κατευθύνεται προς τη Νέα Υόρκη, νομίζοντας ότι θα «κολλήσει» με κάποια πλούσια χήρα. Η Νέα Υόρκη, ωστόσο, δεν είναι τόσο φιλόξενη όσο φανταζόταν, και ο Τζο σύντομα βρίσκεται να ζει σε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο με έναν άστεγο βγαλμένο από τα μυθιστορήματα του Ντίκενς ονόματι Ενρίκο “Ράτσο” Ρίτσο (Ντάστιν Χόφμαν). Οι δυο τους σχηματίζουν μια δύσκολη συμμαχία και μαζί δίνουν ώθηση στην καριέρα του Τζο, ακριβώς τη στιγμή που η υγεία του Ράτσο αρχίζει να επιδεινώνεται. Αξίζει μια μνεία στο υπέροχο τραγούδι του Χάρι Γουίλσον Everybody’s Talkin του σάουντρακ της ταινίας:
Σκηνοθεσία Τζον Σλέσινγκερ.
Πώς να Κλέψετε Ενα Εκατομμύριο Δολλάρια
Η Νικόλ είναι μια μεγαλοαστή Παριζιάνα, κόρη ενός από τους σημαντικότερους συλλέκτες έργων τέχνης, ο οποίος, απλώς, φτιάχνει τα έργα… μόνος του! Οταν η Αφροδίτη του Τσελίνι, την οποία έχουν πλάσει τα χέρια τού επίσης πλαστογράφου παππού, πρόκειται να εκτεθεί σ’ ένα μεγάλο μουσείο, προκειμένου ν’ αποφύγει τους ελέγχους αυθεντικότητας και την ντροπή της οικογένειας, η Νικόλ προσλαμβάνει τον Σάιμον, λωποδύτη της καλής κοινωνίας, να κλέψει την Αφροδίτη από τον χώρο όπου εκτίθεται. Σκηνοθεσία Γουίλιαμ Γουάιλερ.