Chaos: Το ελληνικό «hypercar»

Από την ελληνική εταιρεία Spyros Panopoulos Automotive.
.
.
Spyros Panopoulos Automotive

Το ελληνικό «υπεραυτοκίνητο» (hypercar) Chaos παρουσίασε η Spyros Panopoulos Automotive.

«Αν κάποιος σας έλεγε πως θα μπορούσατε να μετακινηθείτε από ένα μέρος σε άλλο με ένα όχημα που επιταχύνει σαν Formula 1; Αν κάποιος σας έλεγε πως υπάρχει ένα όχημα που νιώθει τον οδηγό, αναγνωρίζει τη διάθεσή του και τις δυνατότητές του και αλλάζει χαρακτήρα και οδηγική συμπεριφορά ανάλογα; Αν κάποιος σας έλεγε ότι υπάρχει ένα όχημα που μπορεί να πιάσει 0-100 χλμ/ώρα, 0-200, 0-300 γρηγορότερα από ένα όχημα της F1 ή άλλο όχημα που έχει κατασκευαστεί ποτέ, είτε με 4 είτε με 2 τροχούς;» γράφει στο Facebook ο Σπύρος Πανόπουλος, προσθέτοντας πως «δεν είναι απλά ένα αμάξι, είναι η επιτομή της μελλοντικής τεχνολογίας, το επόμενο βήμα στη σκηνή του αυτοκινήτου...είναι το πρώτο Ultra car που κατασκευάζεται στην Ελλάδα...θα υπάρξει ένας περιορισμένος αριθμός μονάδων (20), διαθέσιμα για κάθε ήπειρο».

Το ελληνικό hypercar θα χρησιμοποιεί έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. με δύο turbo, ο οποίος θα λειτουργεί ως τις 11.000 σ.α.λ. στη βασική έκδοση Earth Version και ως τις 12.200 σ.α.λ. στην κορυφαία Zero Gravity. Η πρώτη έκδοση θα αποδίδει 2.049 ίππους και η δεύτερη 3.064 ίππους.

Το μπροστινό μέρος έχει στοιχεία από την Formula 1. To Chaos έχει φτιαχτεί εξ′ ολοκλήρου στην χώρα μας και ένα μεγάλο μέρος του οχήματος είναι φτιαγμένο σε 3d εκτυπωτή. Οι διαστάσεις του θα είναι 5.053 x 2.068 x 1.121μ και το μεταξόνιο φτάνει τα 2.854 μ.

Το βάρος θα είναι 1.388 κιλά στη βασική έκδοση και 1.272 κιλά στη Zero Gravity. H τελική ταχύτητα θα ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις τα 500 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας η έκδοση Earth Version από την στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση Zero Gravity η επιτάχυνση έρχεται σε μόλις 1,55 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν το μοναδικής αισθητικής τιμόνι που θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας. Εσωτερικά μπορούν να φιλοξενηθούν δύο επιβάτες, ενώ αίσθηση προκαλούν τα καθίσματα τύπου μπάκετ που προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των οδηγών.

Η πρώτη έκδοση θα κοστίζει 5,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ δεύτερη που είναι και η πιο δυνατή στοιχίζει 12,5 εκατομμύρια ευρώ. Το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το υπεραυτοκίνητο είναι 38.000τ.μ σε έκταση 108 στρεμμάτων.

Με επιπλέον πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοφιλή