Ελκυστικό, ηλεκτρικό και συμβατικό, νέο Citroën C4 X

Ένα ακόμα Crossover, αλλά σε fastback εκδοχή για τη γαλλική μάρκα
Copyright Alex Rank @ Continental Productions
Copyright Alex Rank @ Continental Productions
Citroën

Η νέα τάση των fastback εκδόσεων, ακολουθείται και από τη Citroën. Είναι αυτό το στυλ που αρέσει, διότι γλυκαίνει το τελείωμα του αυτοκινήτου, με την οροφή να χαμηλώνει πολύ, έχοντας εντελώς κεκλιμένο το πίσω παράθυρο, κάνοντάς το αμάξωμα πιο σπορτίφ και αεροδυναμικό.

Πιστή στις Crossover – SUV εκδοχές της, η Citroën ετοιμάζεται να λανσάρει το νέο C4 X, το οποίο πέρα από τη συμβατική έκδοση θα έχει και ηλεκτρική, την e-C4 X.

Το μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα στο υπάρχον C4 C-Cross και στο νέο C5 X και με αυτό το δεδομένο η Citroën επιχειρεί να μην αφήσει πελάτη που θα μπει στο κατάστημα να φύγει, χωρίς να έχει επιλέξει αυτοκίνητο.

Με μήκος 4,6 μ. και ίδιο μεταξόνιο (2,67 μ.) με το C4 C-Cross, έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,29 Cd).

Τα νέα πίσω φώτα LED, βρίσκονται εκατέρωθεν του ανοίγματος του πορτμπαγκάζ, που χωρά 510 λίτρα αποσκευών και συνάδουν με τα μπροστινά φωτιστικά με τεχνολογία φωτισμού Citroën LED Vision.

Οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 69 εκ. σε συνδυασμό με τον κοντό εμπρόσθιο πρόβολο, δίνουν στο αυτοκίνητο αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κάτι που μεταφράζεται και σε σιγουριά για τον οδηγό που είναι τοποθετημένος ψηλά, έχοντας πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα.

Copyright Alex Rank @ Continental Productions
Copyright Alex Rank @ Continental Productions
Citroën

Οι μαύροι ματ προστατευτικοί θόλοι τροχών και οι ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και τα Airbump στις πλευρές με τα χρωματιστά ένθετα, ενισχύουν την αίσθηση της στιβαρότητας του συνόλου.

Στο εσωτερικό των νέων Citroën e-C4 X και C4 X, διατηρούνται τα Advanced Comfort Καθίσματα, ενώ η ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions, δημιουργεί άνεση στον δρόμο.

Η άνεση για τους επιβάτες, γίνεται ιδιαίτερα αισθητή για τους πίσω, που έχουν στη διάθεσή τους εξαιρετικό χώρο για τα γόνατα (19,8 εκ.) και μεγαλύτερη κλίση στην πλάτη του καθίσματος που είναι πλέον 27 μοίρες. Το εξωτερικό του πλάτος των 1,8 μ. σημαίνει ότι τρία άτομα μπορούν να κάθονται άνετα πίσω, με αρκετό χώρο και χωρίς παραχωρήσεις.

Με έως και 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης κάτω από την «ομπρέλα» του ADAS, του συστήματος που εξελίχθηκε για τη βελτίωση της ασφάλειας κατά την οδήγηση, τα νέα e-C4 X και C4 X έρχονται με:

Αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 με Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει και τη στάση, αλλά και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, προειδοποίηση για την ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, έξυπνους προβολείς αυτόματης ενεργοποίησης και όλα όσα περιμένει κανείς από ένα πολυτελές αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Για πρόσθετη άνεση και ασφάλεια, διατίθεται και το πακέτο διασυνδεδεμένων υπηρεσιών Citroën Connect που συμπληρώνουν το MyCitroen Drive Plus.

Copyright Alex Rank @ Continental Productions
Copyright Alex Rank @ Continental Productions
Citroën

Για το αμιγώς ηλεκτρικό e-C4 X, των 136 ίππων, η Citroën έχει προβλέψει να το εφοδιάσει με κορυφαία τεχνολογία σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση.

Επισφραγίζοντας την ανωτερότητα σε τεχνολογικό επίπεδο, η Citroën προσφέρει 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χιλιόμετρα) για την καλή λειτουργία της μπαταρίας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας το 70% της χωρητικότητας των 50kWh της, που προσφέρει αυτονομία έως 360 χιλιόμετρα.

Χάρη στην τεχνολογία των 400V που εξασφαλίζει η προηγμένη πλατφόρμα του μοντέλου, η γρήγορη φόρτιση είναι πραγματικά κορυφαίου επιπέδου. Στο 80% η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει μόλις σε 30 λεπτά της ώρας, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC 100 kW.

Η συμβατική έκδοση θα εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, υπερτροφοδοτούμενα PureTech και BlueHDi σύνολα, με απόδοση ισχύος από 100 έως 130 ίππους και μετάδοση με μηχανικό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο 8 σχέσεων