Ερχεται το νέο PEUGEOT 408 και με δύο plug in υβριδικές εκδόσεις

Εντελώς διαφορετικό αμάξωμα, fastback, βασίζεται στη φιλοσοφία του «αδελφού» Citroen C4 C-Cross
.
.
CREDITS PEUGEOT

Νέο αμάξωμα, νέα φιλοσοφία σχεδίασης στο νέο 408 εφαρμόζει η Peugeot, η οποία αξιοποιεί τις τεχνολογίες του ομίλου Stellantis, πλέον, αλλά και της PSA Peugeot Citroen, που ενσωματώθηκε στη Stellantis.

Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα που βασίζεται και το «αδελφό» Citroen C4 C-Cross, η Peugeot, έφτιαξε ένα 408 που μοιάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό με το μοντέλο της Citroen.

Δηλαδή, fastback σιλουέτα, υπερ-υψωμένο αμάξωμα Crossover. Η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα και φέρει το νέο σήμα της Peugeot με την κεφαλή του λέοντα. Το ανεστραμμένο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ μια έντονη προσωπικότητα, ενώ οι τροχοί είναι διαμέτρου 72 εκ. σε ζάντες 20 ιντσών. Μπροστά, η φωτιστική υπογραφή με τους γνωστούς πλέον «κυνόδοντες», εντάσσει ιδανικά το 408 στην οικογένεια της μάρκας, όπως και τα πίσω φώτα LED με τις τρεις «νυχιές».

.
.
CREDITS PEUGEOT

Με μήκος 4,69μ, και με το μακρύ μεταξόνιο που φτάνει τα 2,79μ., το νέο Peugeot 408 προσφέρει αρκετή άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, ενώ ο χώρος αποσκευών προσφέρει συνολική χωρητικότητα 536 λίτρα, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Στην καμπίνα παρουσιάζεται η τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit, που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από το μικρής διαμέτρου τιμόνι του.

Χάρη στη βοήθεια 6 καμερών και 9 ραντάρ, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, παρέχουν στον οδηγό και τους επιβάτες, υψηλή ασφάλεια. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: το προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου, έλεγχος τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-range blind spot monitoring), 75 μέτρων, και προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert), που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει το μοτέρ βενζίνης 1.2 lt – 130 hp, και δύο plug in υβριδικές εκδόσεις, που συνδυάζουν κινητήρα βενζίνης 1.6 lt και ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας στη μία έκδοση 180 και στην άλλη 225 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες διατίθενται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Λίγους μήνες μετά, η γκάμα θα συμπληρωθεί και με μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Για τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα, το πλήκτρο Brake (B) ενεργοποιεί τη λειτουργία ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα. Στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, στη θέση αυτού υπάρχει το πλήκτρο Manual (M), το οποίο επιτρέπει τη χειροκίνητη επιλογή των ταχυτήτων μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει και ένας επιλογέας προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Electric, Eco, Hybrid, Normal και Sport) ανάλογα και με τον τύπο του κινητήριου συνόλου.

Καταλήγοντας, το νέο 408 φέρει νέο σύστημα infotainment, ενώ η λειτουργία αντιστοίχισης (mirroring) που συνδέει το smartphone στο σύστημα infotainment του αυτοκινήτου, είναι πλέον ασύρματη, και έχει τη δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης δύο smartphones μέσω Bluetooth. Τέσσερεις θύρες USB-C συμπληρώνουν τον εξοπλισμό δικτύωσης του Peugeot 408.