H Qantas ζητά από ανώτερα στελέχη να αφήσουν τα γραφεία και βοηθήσουν στον χειρισμό αποσκευών

Αφού η αεροπορική εταιρεία απέλυσε πάνω από 1.600 εργαζόμενους τώρα αναζητά 100 εθελοντές από τα "big boys" για να φορτώνουν και να ξεφορτώνουν βαλίτσες.
picture alliance via Getty Images
picture alliance via Getty Images

Να εγκαταλείψουν τα γραφεία τους, την άνεσή τους και τα καθήκοντά τους ως ανώτερα στελέχη και να εργαστούν ως χειριστές αποσκευών, ”βάζοντας πλάτη” για να αντιμετωπιστεί η μεγάλη έλλειψη προσωπικού, ζητά από τους πιο ακριβοπληρωμένους της υπαλλήλους η αυστραλιανή αεροπορική εταιρεία Qantas.

Συγκεκριμένα, αναζητούνται 100 εθελοντές που θα σηκώσουν τα μανίκια και θα πιάσουν δουλειά στα αεοδρόμια του Σίδνεϋ και της Μελβούρνης, εξηγώντας πως όσοι ανταποκριθούν στην έκκληση θα πρέπει να φορτώνουν και να ξεφορτώνουν αποσκευές, να οδηγούν τα ειδικά οχήματα μεταφοράς αποσκευών κ.α.

«Τα υψηλά επίπεδα κρουσμάτων γρίπης και η έξαρση της Covid-19, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη στενότητα στην αγορά εργασίας, καθιστούν τους ανθρώπινους πόρους πρόκληση για τον κλάδο μας», ανέφερε ο επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της Qantas, Κόλιν Χιουζ, σε ένα email που έστειλε στα στελέχη της εταιρείας.

Βέβαια, οπως τονίζει η Guardian η εταιρεία κατά τη διάρκεια των lockdowns είχε απολύσει τουλάχιστον 1.600 χειριστές αποσκευών και είχε αναθέσει την διεκπεραίωση αυτών των υπηρεσιών σε εργολάβους. Η απόφαση αυτή μάλιστα, κρίθηκε παράνομη από το ομοσπονδιακό δικαστήριο ενώ Qantas έχει δηλώσει πως θα ασκήσει έφεση.

Σε κάθε περίπτωση, με την αυξημένη τουριστική κίνηση η Qantas αδυνατεί να αντεπεξέλθει, όπως και πολλές άλλες εταιρείες- λόγω έλλειψης προσωπικού μετά τις μαζικές απολύσεις εν μέσω πανδημίας, τις απεργίες κλπ- και η κατάσταση έχει φτάσει προφανώς στο απροχώρητο. Ελπίζει δε να αντιμετωπίσει άμεσα τα προβλήματα προγραμματίζοντας λιγότερες πτήσεις τον επόμενο μήνα και προσλαμβάνοντας περισσότερο προσωπικό.

Στο μέιλ επίσης, διευκρινίζεται πως όσοι επιλέξουν να εργαστούν στον χειρισμό αποσκευών για διάστημα τριών μηνών, για δύο ή τρεις ημέρες την εβδομάδα ως τους ζητείται θα απαλλάσσονται των άλλων υποχρεώσεών τους.

Επίσης, εκπρόσωπος της Qantas στο BBC δήλωσε: «Η επιχειρησιακή μας απόδοση δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών μας ή στα πρότυπα που έχουμε θέσει και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να βελτιώσουμε την απόδοσή μας».

Υπενθυμίζεται πως την περίοδο του Πάσχα, η εταιρεία είχε ζητήσει από 200 μέλη του προσωπικού των κεντρικών γραφείων να βοηθήσουν βοηθήσει στα αεροδρόμια.

Πηγές: BBC, Guardian