Οδηγούμε το Mazda CX-30 e-Skyactiv X 186hp

Η Mazda επιμένει στην ξεχωριστή κατασκευή των αυτοκινήτων της και αυτό έχει αντίκτυπο τόσο στο design όσο και στα κινητήρια συστήματα.
HuffPost Greece

Η Mazda είναι μια εταιρεία που κατά ένα μεγάλο ποσοστό κατασκεύαζε και συνεχίζει να κατασκευάζει αυτοκίνητα που διαφέρουν αρκετά από τον ανταγωνισμό. Αυτό, το διαπιστώνει κανείς αν δει τη σχεδίαση των οχημάτων της, αλλά και τα κινητήρια συστήματα με τα οποία τα εφοδιάζει.

Ένα παράδειγμα έρχεται από το CX-30 e-Skyactiv X των 186hp, το οποίο διακρίνεται από τις επιθετικές του γραμμές, από τα αιχμηρά πίσω φωτιστικά σώματα, τη μεγάλη μάσκα εμπρός και την κυρτή πίσω θύρα.

HuffPost Greece

Οι καινοτομίες συνεχίζονται και εντός θαλάμου επιβατών, εκεί όπου αποπνέει ένας αέρας premium κατασκευής. Οι γραμμές θεωρούνται καλλίγραμμες και ξεχωριστές, με τα υλικά να είναι υψηλής ποιότητας, τη θέση οδήγησης σωστή και το τιμόνι όμορφο.

HuffPost Greece

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός κατά κάποιον τρόπο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης, που χάρη στα περιφερειακά βοηθήματα, γίνεται άκρως ανταγωνιστικός. να σημειωθεί πως η Mazda, εφοδιάζει το CX-30 e-Skyactiv X με έναν μηχανικό συμπιεστή αέρα στην εισαγωγή, που βοηθά την ισχύ να φτάσει τους 186 ίππους και τη ροπή τα 240Nm. Η τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες ονομάζεται SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition), κάτι που μεταφράζεται πως η κεντρική μονάδα ελέγχου, αλλάζει τον τρόπο παραγωγής έργου στους κυλίνδρους ανάμεσα στην καύση και την ανάφλεξη με συμπίεση.

HuffPost Greece

Μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και σύστημα απενεργοποίησης στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους, όλα αυτά με τη χρήση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 24V.

Στον δρόμο τώρα, δεν μπορείς να μην εκτιμήσεις τον κινητήρα διαμάντι με όλες τις τεχνολογίες που εφαρμόζονται επάνω του. Οι κραδασμοί απουσιάζουν, οι επιδόσεις δηλώνουν «παρούσες», ενώ όταν ο οδηγός είναι ακινητοποιημένος, το ήπιο υβριδικό σύστημα απενεργοποιεί το μοτέρ και το εκκινεί με όμορφο τρόπο, δίχως δονήσεις. Επιπροσθέτως, η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.

HuffPost Greece

Καλό σε αίσθηση χαρακτηρίζεται το χειροκίνητο κιβώτιο και η οδηγική συμπεριφορά του είναι ευχάριστη έως ότου αποφασίσεις να το πατήσεις περισσότερο. Υπάρχουν μερικές κλίσεις στις στροφές, όταν αυτές διανύονται με υψηλή ταχύτητα, αλλά όλα τα SUV εμφανίζουν αυτά τα φαινόμενα σε τέτοιους ρυθμούς.

Το CX-30 είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο από τα υπόλοιπα. Η φιλοσοφία της Mazda είναι εκεί, διατηρεί τον χαρακτήρα του και μπορεί να ωφελήσει τον οδηγό στην οικονομία. Χαίρεσαι να το οδηγείς και αν μερικές φορές χρειαστεί να θυμηθείς τα νιάτα σου, το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 8,3 δευτερόλεπτα, με την τελική να φτάνει τα 204χλμ./ώρα.

HuffPost Greece

Δημοφιλή