Ανανεωμένο και πιο ισχυρό το Renault Master

Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2.3lt Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.
JEAN-BRICE LEMAL0683664150jean

Από το λανσάρισμά του το 1980, το Master καθιερώθηκε ως κορυφαίο μοντέλο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Τώρα, το μοντέλο ανανεώθηκε αποκτώντας νέα μπροστινή όψη, έχει πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2.3lt Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.

Το πλήρως ανασχεδιασμένο Master εναρμονίζεται με την κοινή αισθητική ταυτότητα των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας επαγγελματικών οχημάτων της Renault. Το νέο Master ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας που αποπνέει χάρη στην πιο εκφραστική και δυναμική μπροστινή όψη με νέα μπροστινή μάσκα κάθετης σχεδίασης, φωτεινή υπογραφή σε σχήμα C (C-Shape), ανυψωμένη γραμμή καπό και αναβαθμισμένο προφυλακτήρα μαζί με τα μπροστινά φτερά.

Το νέο εσωτερικό διαθέτει επανασχεδιασμένο ταμπλό με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους, διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι, νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου, νέες ταπετσαρίες, πιο high-tech, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών, πλήρη ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution).

JEAN-BRICE LEMAL0683664150jean

Το νέο Master εξοπλίζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3lt Blue dCi Twin Turbo που πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D - FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo. Έχει αυξημένη ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση και εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λίτρο/100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).

Το νέο Master διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα του οδηγού, στην κατηγορία του (έως 105 λίτρα). Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, το κόκπιτ έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας νέο τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο, ένα ευρύχωρο συρτάρι «Easy Life» 10,5 λίτρων για ευκολότερη πρόσβαση, αποδοτικές λύσεις πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης (R-LINK Evolution και Media Nav Evolution (συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, ανάλογα την έκδοση).

Επίσης, διαθέτει νέο φωτισμό LED που εξασφαλίζει 5 φορές μεγαλύτερη ισχύ φωτισμού στο εσωτερικό, νέες εργονομικές λαβές για διευκόλυνση της εισόδου και της εξόδου από το όχημα, 1 τουλάχιστον στο πίσω μέρος, 2 με μία συρόμενη πόρτα και 3 αν υπάρχουν δύο συρόμενες πόρτες, που είναι στιβαρές, εύκολα προσβάσιμες και ιδανικά τοποθετημένες για εύκολη πρόσβαση από το πίσω μέρος και από το πλάι καθώς και σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης φώτων και υαλοκαθαριστήρων στο βασικό εξοπλισμό.

Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία και σιατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 - 14.8 κυβικά μέτρα.

Δημοφιλή