ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
28/05/2019 12:32 EEST | Updated 28/05/2019 18:04 EEST

Πουλήθηκε το brand name του Sports Illustrated για 110 εκατ. δολάρια

Ποιοι οι όροι του συμβολαίου.

Η πνευματική ιδιοκτησία της Sports Illustrated, του περιοδικού με τα μνημειώδη αφιερώματα και τις αφηγηματικές φωνές που βοήθησαν να προωθήσουν τον αμερικανικό αθλητισμό από την ημέρα που ιδρύθηκε πριν από 65 χρόνια, πουλήθηκε για 110 εκατομμύρια δολάρια στην Authentic Brands Group, σε μια ασυνήθιστη συναλλαγή που υποδηλώνει ότι το πιο περιζήτητο περιουσιακό στοιχείο του περιοδικού είναι το λογότυπό του.

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, η εταιρεία Meredith, και ο αγοραστής, η Authentic Brands Group, ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της πώλησης τη Δευτέρα το βράδυ. Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου, ο πρώτος οργανισμός θα συνεχίσει να εκτελεί το περιοδικό και τον διαδικτυακό ιστότοπο του δίνοντας στους δεύτερους ένα αόριστο τέλος αδειοδότησης για τουλάχιστον δύο χρόνια.

Στόχος του αγοραστή ήταν το brand name του περιοδικού. Η αγορά καλύπτει το σπάνιο φωτογραφικό υλικό (με περισσότερες από δυο εκατομμύρια φωτογραφίες), την φημισμένη έκδοση με τα μαγιό και τον ετήσιο διαγωνισμό με την «αθλητική περσόνα της χρονιάς», το σήμα κατατεθέν του περιοδικού.

Εκτιμάται ότι οι νέοι ιδιοκτήτες θα κερδίσουν χρήματα από τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν, τους διαγωνισμούς video-games (e-sports) και τα στοιχήματα. 

Η Meredith είχε αποκτήσει το Sports Illustrated όταν αγόρασε την Time Inc. για 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Ο κολοσσός της αθλητικής δημοσιογραφίας, το Sports Illustrated αγωνίστηκε τα τελευταία χρόνια για να ανταποκριθεί στις επιταγές του ιστού και να ασχοληθεί με τα μειονεκτήματα του μελανιού και του χαρτιού. Η Meredith δήλωσε στους υπαλλήλους πριν από ένα χρόνο ότι ήταν πιθανό να πουλήσει το Sports Illustrated μαζί με τα περιοδικά Time, Fortune και Money. 

 Πηγή: New York Times 

Sponsored Post