Στην παραγωγή το Battista, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό hyper GT των 2,8 εκατ. ευρώ

Χειροποίητο, με 1.340 ώρες εργασίας για καθένα από τα μόλις 150 αντίτυπα που θα κατασκευαστούν.
PININFARINA

Ξέρεις τι είναι να βρίσκεται ανάμεσα στους 150 «τυχερούς» αγοραστές του Battista, να έχεις «ζεστά» 2,8 εκατ. ευρώ για να το αποκτήσεις και να σπαζοκεφαλιάζεις καθισμένος στο Battista Atelier, προκειμένου να επιλέξεις ανάμεσα σε 13,9 εκατομμύρια εξωτερικούς συνδυασμούς και 128 εκατομμύρια πιθανές διαμορφώσεις στο εσωτερικό;

Όχι, πείτε μου. Δεν είναι ταλαιπωρία όλο αυτό; Ας είχα όμως, τα 2,8 εκατ., και βέβαια πολλά περισσότερα στον τραπεζικό λογαριασμό, και θα σου έλεγα εγώ αν είχα πρόβλημα να καθίσω με τις ώρες προκειμένου να διαμορφώσω το δικό μου, ξεχωριστό Battista.

Διότι, περί αυτού πρόκειται. Το Battista, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό hyper GT, το πιο ισχυρό ιταλικό σπορ αυτοκίνητο στην ιστορία, με ισχύ 1.900 ίππους και 2.340 Nm ροπής, ξεκίνησε να κατασκευάζεται, σε μόλις 150 αντίτυπα, στην καρδιά του κόμβου σχεδιασμού, μηχανικής και ανάπτυξης της Automobili Pininfarina, στο Cambiano της Ιταλίας.

PININFARINA

Στο Battista Atelier, που έχει ανανεωθεί σχολαστικά για τη χειροποίητη κατασκευή του Battista, στο αποκλειστικό σαλόνι για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες, ο καθένας θα μπορεί να διαμορφώνει το Battista που επιθυμεί.

Ηδη, το πρώτο Battista, δοκιμάστηκε από τον πρώτο πελάτη στο Μονακό, απ’ όπου και οι φωτογραφίες.

Για το Battista εργάζονται 118 ειδικοί, που προέρχονται από 20 χώρες, τόσο στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μόναχο, όσο και στην έδρα της, στη βόρεια Ιταλία. Εκεί, στο Battista Atelier, που χωρίζεται σε 14 ζώνες παραγωγής και διασφάλισης ποιότητας, αξιοποιούνται όλες οι παραδοσιακές διαδικασίες και τα εργαλεία, για τις λεπτομερείς συναρμολογήσεις του Battista.

Αξίζει να σημειώσω ότι η συναρμολόγηση κάθε Battista διαρκεί συνολικά 10 εβδομάδες, ενώ το ζωγραφισμένο στο χέρι φινίρισμα του Battista Anniversario, απαιτεί εκτεταμένο πρόγραμμα 18 εβδομάδων.

PININFARINA

Το πλαίσιο του Battista, περιλαμβάνει ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, μπαταρία σε σχήμα Τ, μονοκόκ από ανθρακονήματα και όλα τα ηλεκτρικά συστήματα. Αρχικά το Battista διαμορφώνεται καθώς το ασταρωμένο Body-in-White ενώνεται με το μονοκόκ. Με την οροφή «Goccia», που περικλείει την καμπίνα, το Battista αποκτά δομική αντοχή και ακαμψία.

Στη συνέχεια, το αμάξωμα αποσυναρμολογείται από το σασί, στο πλαίσιο της προετοιμασίας, για να μετακινηθεί σε μια ειδική εγκατάσταση βαφής. Εκεί, ο κύκλος βαφής διαρκεί τρεις έως τέσσερις εβδομάδες, χρησιμοποιώντας μια νέα σύνθεση βαφής με μεταλλικό φινίρισμα πολλαπλών στρώσεων, σε ένα από τα 28 χρώματα εμπνευσμένα από την περιοχή Piemonte της Ιταλίας – την καρδιά του Automobili Pininfarina.

Στην πέμπτη ζώνη, το 80% του οχήματος συναρμολογείται σε δύο ημέρες. Σε αυτό το στάδιο τοποθετούνται, εντός δύο ημερών, και οι περίπλοκες πόρτες πεταλούδας.

PININFARINA

Στη συνέχεια πραγματοποιούνται οι πρώτοι τελικοί έλεγχοι, ενώ στο τελευταίο στάδιο εργασίας στο Atelier, ολοκληρώνεται η ευθυγράμμιση του τροχού και το σύστημα διεύθυνσης. Στη συνέχεια, κάθε όχημα ελέγχεται για την προστασία από το νερό, ώστε να μη μπορεί να περάσει στην καμπίνα.

Και βέβαια, μετά την παράδοση του Battista, κάθε ιδιοκτήτης θα έχει δια βίου υπηρεσίες εξυπηρέτησης, όπως ψηφιακή προσέγγιση 360 μοιρών για τον έλεγχο του οχήματος, αλλά και «ιπτάμενο γιατρό», για εξειδικευμένα θέματα, ο οποίος θα πετάξει οπουδήποτε στον κόσμο για να υποστηρίξει τον ιδιοκτήτη.