Το υπαρκτό πρόβλημα τριγμών στο Yaris Cross και η απάντηση της Toyota Ελλάς

Μια παρτίδα αυτοκινήτων εμφάνισε πρόβλημα τριγμών στο πίσω μέρος τουαυτοκινήτου
|
.
.
TOYOTA

Μια παρτίδα του δημοφιλούς, όπως έχει αποδειχθεί, Toyota Yaris Cross, όντας στη δεύτερη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία των B-SUV, με μερίδιο 10%, έχει παρουσιάσει πρόβλημα, όπως έχω ενημερωθεί από κάτοχο τέτοιου οχήματος.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο πίσω μέρος και συγκεκριμένα ακούγονται τριγμοί, μετά από κάποιες λίγες χιλιάδες χιλιομέτρων.

Μάλιστα, δεν είναι ένας ο ιδιοκτήτης που αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα, αλλά πολλοί περισσότεροι, οι οποίοι και με την υποστήριξη του Toyota Yaris Cross Club Hellas, προχώρησαν σε δημόσιο ψήφισμα, ζητώντας άμεση λύση. Ανάμεσα στους υποστηρικτές της κίνησης, υπάρχουν και ορισμένοι που πρόκειται να το αποκτήσουν, έχοντας κάνει παραγγελία, σκεπτόμενοι ότι μπορεί να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα μετά την αγορά.

Παράλληλα, ενημέρωσαν τόσο τον Συνήγορο του Καταναλωτή όσο και τον Συνήγορο του Πολίτη.

Ανεξάρτητα αν αφορά λίγα ή περισσότερα αυτοκίνητα, το ζήτημα είναι υπαρκτό και η Toyota Ελλάς οφείλει να το αντιμετωπίσει με τη δέουσα σοβαρότητα. Η εταιρεία που βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, για πάνω από 20 χρόνια, καλείται να δώσει λύση σε όσους την εμπιστεύτηκαν, αγοράζοντας το Toyota Yaris Cross, οι οποίοι επένδυσαν σημαντικά χρήματα για να το αποκτήσουν, σε μια εποχή που το αυτοκίνητο είναι, πλέον, ακριβό προϊόν.
Επιπροσθέτως, οι αγοραστές του Yaris Cross, ανέμεναν για πολλούς μήνες την παράδοση του αυτοκινήτου τους, εξαιτίας και της μεγάλης ζήτησης, πανευρωπαϊκά, κι αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω για την άμεση διευθέτηση του ζητήματος.

Η απάντηση της Toyota Ελλάς

«Ως Toyota Ελλάς, έχουμε λάβει ενημέρωση από το εργοστάσιό μας για την ύπαρξη κάποιων περιορισμένων περιπτώσεων τριγμού στο πίσω μέρος σε Yaris Cross είτε κατά την κίνηση είτε κατά το άνοιγμα ή κλείσιμο της πόρτας του χώρου αποσκευών. Όπως έχει επιβεβαιώσει το εργοστάσιό μας, δεν τίθεται οποιοδήποτε θέμα ασφάλειας, ενώ έχει εκδώσει διαδικασίες και οδηγίες επίλυσης για όσους το αντιμετωπίζουν.

Στην Ελλάδα, οι εν γνώσει μας περιπτώσεις είναι αντίστοιχα μεμονωμένες και ως Toyota Ελλάς βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες τόσο μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών όσο και μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων εμπόρων. Κατά την επικοινωνία οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν ενημέρωση για τη διαδικασία επίλυσης, που πραγματοποιείται, φυσικά, χωρίς κανένα κόστος στο επίσημο δίκτυό μας και χωρίς να επηρεάζεται η εγγύηση του οχήματος.
Σε περίπτωση που κάποιος έχει εντοπίσει κάτι παρόμοιο, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας για να λάβει ενημέρωση και οδηγίες.»

Πήγαινε στην αρχική σελίδα