othone

Δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται.
Η οθόνη είναι «εχθρός» των ματιών. Πρέπει, λοιπόν, να τους δώσουμε την ευκαιρία να ξεκουραστούν.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση σε νηπιαγωγούς.
Τι λέει στη HuffPost Greece η ψυχολόγος - παιδοψυχολόγος, Αλεξάνδρα Καππάτου
Η τεχνολογία «ScreenX» εγγυάται μια διαφορετική εμπειρία θέασης.
Η έρευνα της επιστημονικής ομάδας διήρηκσε σχεδόν 30 χρόνια και έγινε σε δείγμα 1.000.000 ανθρώπων
Έχει τύχει ποτέ να ψάχνετε τα social media σας και να νιώθετε κάποια συναισθηματική φόρτιση κοιτώντας αναρτήσεις «φίλων» που αφορούν τις πρόσφατες διακοπές τους, την καινούρια τους BMW, ή την αναχώρησή τους από κάποιο lounge αεροδρομίου; Φαίνεται ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι επικεντρώνονται σε αυτά τα «πράγματα» σαν μέτρο της επιτυχίας τους και έχουν μια αδιάκοπη ανάγκη να το μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι σαν όλος ο κόσμος να προσπαθεί να δείξει ότι είναι καλύτερος από τον άλλο.
Εντάξει, δεν είπαμε να παθαίνει κάποιος πανικό με την τάξη και να θέλει να είναι τα πάντα τακτοποιημένα γύρω του, αλλά αυτά
Η παρακολούθησή του έχει να κάνει με την ψυχική διαθεσιμότητα των τηλεθεατών ανάλογα τις μέρες και τις ώρες, σύμφωνα με την επίκουρη καθηγήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού Παντείου Πανεπιστημίου, Ιωάννα Βώβου, που έχει εντρυφήσει στα προγράμματα «ριάλιτι» και τις κοινωνικές τους αναπαραστάσεις. «Εντείνει την εκτόνωση που χρειάζεται ο κόσμος. Υπάρχουν πολλές αξιόλογες δουλειές στην κινηματογραφική παραγωγή τα τελευταία χρόνια, που βραβεύονται σε φεστιβάλ, π.χ. για την κρίση, τις οποίες όμως ο κόσμος δεν θέλει να τις δει, γιατί δεν θέλουμε να δούμε απαραίτητα το τι συμβαίνει στην μυθοπλασία ή σε ένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Το να πας να δεις ένα θέατρο χρειάζεται δέσμευση, χρονική και οικονομική επένδυση ενώ αντίθετα το Survivor είναι εύκολα προσβάσιμο, είναι εκεί μπροστά μας».