yleptike

Μια έκθεση που αντανακλά «ένα έργο με προσήλωση και ήθος» του δημιουργού που έφυγε από την ζωή το 2021 μόλις στα 62 του χρόνια.
Ξεκινά τη λειτουργία του το Νοέμβριο. Σε ποιούς απευθύνεται.
Τα έργα του Ιταλού δημιουργού έχουν κοσμήσει από τους Κήπους των Βερσαλλιών μέχρι το Madison Square Park της Νέας Υόρκης.
Ο σπουδαίος επιμελητής και κριτικός τέχνης, Τάκης Μαυρωτάς, μας υποδέχεται στους χώρους του Ιδρύματος Θεοχαράκη.
Ο Θανάσης Πέτρου μιλά για το βιβλίο, που φέρνει στο φως την ζωή ενός μύθου της νεοελληνικής Τέχνης.
Συνοδοιπόροι στη ζωή, γλύπτες - πλαστουργοί, Ακαδημαϊκοί - δάσκαλοι της ΑΣΚΤ και αέναοι μαθητές.
Ήταν εγγονή του Παύλου Μελά και σύζυγος του αρχιτέκτονα Άρη Κωνσταντινίδη.
Το σύμπαν του Λάππα ένα ξωκλήσι είναι, που μας κάνει να ξαποστάσουμε
Την Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2018, στις 20:00, εγκαινιάζεται από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, κύριο Προκόπιο Παυλόπουλο
Εγκαινιάζεται στο i-D ProjectArt στις 29 Μαΐου 2018
Θα σας φανεί αδιανόητο, αλλά, αν και μας χωρίζουν 517 χρόνια, έχω κάποια σχέση με τον Λεονάρντο ντα Βίντσι. Το περίεργο είναι
Διπλά εγκαίνια στο Τελλόγλειο Ίδρυμα: Την Πέμπτη 19 Απριλίου 2018, στις 19.30, εγκαινιάζονται οι εκθέσεις «Πουσέν: Αναδόμηση
Δεν υπάρχει καλύτερο εργαλείο για τους καλλιτέχνες από τη φαντασία. Ο Gerard Mas, από τη Βαρκελώνη, είναι η ζωντανή απόδειξη
Όμως σήμερα ο αρχαιολογικός χώρος είναι έρημος για άλλο λόγο. Στην είσοδο βρίσκουμε ένα διπλό λουκέτο. Στην άλλη πλευρά του δρόμου, το μικρό μουσείο στο χώρο του ρωμαϊκού βαλανείου είναι κλειστό επίσης. Μια πινακίδα ανακοινώνει την έλλειψη προσωπικού. Φωνάζουμε «είναι κανείς εδώ;» κι εμφανίζεται ένας φρουρός. Μας εξηγεί ότι είναι μόνος, με απόσπαση από τον Ακροκόρινθο. Το μουσείο και ο χώρος χρειάζονται τουλάχιστον 4 για να λειτουργήσουν. Λέμε ότι ήρθαμε από την άκρη του κόσμου, αλλά οι οδηγίες που έχει είναι σαφείς. Να μην ανοίξει σε κανέναν.
Αν και ιστορικός τέχνης, δεν είχε εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο. «Μια γκαλερί δεν είναι ίδρυμα, έχει εμπορικό χαρακτήρα. Κι έπρεπε να βρω την σωστή ισορροπία. Μου φαινόταν παράξενο να εμπορεύομαι την τέχνη. Ένιωθα μια καχυποψία απέναντι σε όλο αυτό. Θυμάμαι τότε που  κάναμε την έκθεση στον Στηβεν Αντωνάκο, να με ρωτάει η  κοπέλα που με βοηθούσε: «Με συγχωρείτε, τα έργα αυτά τα δείχνουμε απλώς ή τα πουλάμε;». Και να της απαντώ: «Τα δείχνουμε, για να τ' αγαπήσουνε, αλλά αν κάποιοι επιμείνουν, τους τα πουλάμε!».
«Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να μιλήσει για την τέχνη. Το ιδανικό είναι να τραγουδάς μαζί με κάποιον για την τέχνη ή να τραγουδάς
«Ρειstart» είναι ο τίτλος του εικαστικού εγχειρήματος που συνδυάζει ζωγραφική, γλυπτική, εγκαταστάσεις και περφόρμανς με
«Έζησε» 137 χρόνια στο Α’ Νεκροταφείο της Αθήνας και σφράγισε την ταυτότητα του κορυφαίου γλύπτη μας, Γιαννούλη Χαλεπά. Η
Θεμελιωτής του Νεοκλασικισμού και ιδρυτής της επιστημονικής Αρχαιολογίας, ο Βίνκελμαν μετέδωσε τη λάμψη του αρχαιοελληνικού πολιτισμού σε ολόκληρη την Ευρώπη, σε σημείο μάλιστα που ορισμένοι να μιλήσουν για «πολιτισμικό ζυγό» της Ελλάδας έναντι των υπόλοιπων χωρών. Όμως αυτός ο «ζυγός» ήταν τόσο στιβαρός που έκανε τον Νίτσε να γράψει: «Κάθε δημιουργία δίπλα σε εκείνες των Ελλήνων, μοιάζει με έκτρωμα αδέξιας μίμησης και γελοιογραφία».