clouds icon
34°C
search icon

Κινηματογραφική συντάκτρια

Ευάννα Βενάρδου

Με δύο μάστερ θα μπορούσε  ίσως να συνεχίσει μια ακαδημαϊκή καριέρα αλλά μια τέτοια  προοπτική ανέκαθεν την έκανε να πλήττει. Άλλωστε μετά από 15 χρόνια στο πολιτιστικό ρεπορτάζ της “Ελευθεροτυπίας”, έχει εθιστεί στις σκοτεινές αίθουσες κι έχει βαλθεί να αποκαταστήσει την τιμή του ελληνικού σινεμά. Κάτι που επιδιώκει και από το πόστο της υπεύθυνης τύπου του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας και του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους.

Έχει επιμεληθεί κάμποσα ντοκιμαντέρ για την ΕΡΤ, αλλά εσχάτως την έχει γοητεύσει και το ίντερνετ.

Φιλόξενη Τέχνη

Ταξίδι στην Τιμισοάρα –Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2023

Body Culture

«Η Ελλάδα μετά τον πόλεμο». Μια ιστορία επιβίωσης μέσα από το φακό του Robert McCabe

63ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Το Ελληνικό σινεμά κάνει τη διαφορά (Μέρος Δεύτερο)

63ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Επιτέλους πίσω στις αίθουσες (Μέρος Πρώτο)

«Πάμε για Κυνήγι;»

Παύλος Κουτουζής: «Η έρευνα είναι οργανωμένη φαντασία»

«Θραύσµατα» στο Μέγαρο Μουσικής: Ένα µοναδικό ταξίδι εικόνας, λογοτεχνίας και µουσικής

Orfeas2021: Η πρώτη ελληνόφωνη queer βίντεο-όπερα εμπνευσμένη από τη δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου

«Φεστιβάλτο!»: Εντυπώσεις από το 62ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου: «Ένα τάνκερ σε αλλαγή πορείας»