Έναρξη στις 3 Αυγούστου με άριες και ντουέτα από το λυρικό ρεπερτόριο και φινάλε με μια συναυλία αφιερωμένη στον Μάνο Χατζιδάκι, με Αλκίνοο Ιωαννίδη και Έλλη Πασπαλά.