ΣΟΦΙΑ ΝΤΕΝΙΣΗ

«Λωποδύτες και Αριστοκράτες στη Θεσσαλονίκη του τέλους του 19ου αιώνα»
22 Ιουνίου 2026 • 18:54

«Λωποδύτες και Αριστοκράτες στη Θεσσαλονίκη του τέλους του 19ου αιώνα»

Η Σοφία Ντενίση, καθηγήτρια Ιστορίας και Κριτικής της Λογοτεχνίας στην ΑΣΚΤ, μιλά στη HuffPost με αφορμή τη διάλεξη της στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών.