Αρνητικές σκέψεις; Όχι, ευχαριστώ

Τρεις τρόποι για να τις ελέγχετε.
Αυτή η δημοσίευση αναρτήθηκε στην κλειστή πλέον Πλατφόρμα Αρθρογράφου Huffpost. Οι συνεργάτες αρθρογράφοι έχουν τον έλεγχο της δουλειάς τους και αναρτούσαν δημοσιεύσεις ελεύθερα στον ιστότοπό μας. Εάν θεωρείτε πως πρέπει να επισημάνετε αυτήν την καταχώριση ως καταχρηστική, στείλτε μας ένα e-mail.
.
.

To να μην αισθανόμαστε καλά είναι απόλυτα φυσιολογικό και μέσα στη ροή της ζωής. Δεν είναι κακό να έχουμε αρνητικές σκέψεις. Το άσχημο αρχίζει όταν δεν μπορούμε να τις ελέγξουμε.

Αυτό που μπορούμε να ελέγξουμε είναι το πόση ώρα αφήνουμε αυτές τις αρνητικές σκέψεις να παίζουν στο μυαλό μας και πόσο τις αφήνουμε να γιγαντώνονται. Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα και μάθε πώς μπορείς να τις ελέγχεις.

1) Ξεκίνα να παρατηρείς τις σκέψεις σου.

2) Συνειδητοποίησε την αρνητικότητά τους. Πάρα πολύ μικρό το ποσοστό των ανθρώπων συνειδητοποιεί ότι η σκέψη που κάνει είναι αρνητική.

3) Μπες σε breaking state. Σπάσε τη διαδρομή της σκέψης. Mη βουτάς μέσα σ’αυτή. Σκέψου ότι έχεις τη σκέψη σου μέσα μια πισίνα, μια θάλασσα, και εκεί μπορεί πραγματικά να πλατιάσει, να πιάσει ολόκληρη τη θάλασσα, ολόκληρη την τεράστια πισίνα. Εσύ, όμως, ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ να μην πλατιάσεις, να μη βουτήξεις μέσα σ’αυτή τη σκέψη και να μείνεις εκεί έξω παρατηρητής.

4) Πώς, λοιπόν, θα μείνεις έξω από την αρνητικά φορτισμένη υπερανάλυση;

  • Μπορείς να καταπιαστείς με κάτι άλλο (ένα ντους, έναν περίπατο), ώστε να πάρεις διαφορετικά ερεθίσματα.

  • Μπορείς να καταγράψεις για ποια πράγματα είσαι ευγνώμων. Γράψε 5 πράγματα για τα οποία νιώθεις ευγνωμοσύνη.

  • Ξεκίνα μια χειρωνακτική εργασία.

Αυτή η νοητική πειθαρχία είναι ένα από τα σημαντικότερα εφόδια που δίνει το life coaching σε όσους θέλουν να δουν, επιτέλους, αλλιώς τον εαυτό και τη ζωή τους.

Να θυμάσαι πως πάντοτε ο στόχος σου είναι να μη βουτήξεις μέσα σ’ αυτή τη σκέψη, να μην αφήσεις αυτή τη σκέψη να απλώσει και να οδηγήσεις το μυαλό σου προς τη θετική κατεύθυνση που θέλεις εσύ.