Η πρώτη εντύπωση κορυφαίων οδηγών για τις ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022

Τα πληρώματα του αγώνα έκαναν τις καθιερωμένες αναγνωρίσεις ενόψει του αγώνα που ξεκινά την Πέμπτη.
.
.
EKO RALLY ACROPOLIS

Λίγες ημέρες απομένουν για την εκκίνηση του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η οποία θα πραγματοποιηθεί το βραδάκι της Πέμπτης στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, με την υπερειδική διαδρομή.

Ηδη, μετά τις δοκιμές που έκαναν τα πληρώματα σε διάφορες περιοχές της χώρας μας, πριν από λίγο καιρό, με περάσματα σε πραγματικούς χρόνους, τώρα ήρθε η στιγμή για τις λεγόμενες αναγνωρίσεις μέσα στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Αυτές πραγματοποιούνται με τα αποκαλούμενα «μουλάρια», δηλαδή συμβατικά αυτοκίνητα και χαμηλές ταχύτητες, προκειμένου οι συνοδηγοί να καταγράψουν σημειώσεις, για το πώς θα κινηθούν οι οδηγοί.

.
.
EKO RALLY ACROPOLIS

Το Service Park και φέτος παραμένει στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, εκεί που οι μηχανικοί και τα στελέχη των ομάδων εργάζονται πυρετωδώς για την προετοιμασία των αγωνιστικών.

.
.
EKO RALLY ACROPOLIS

Μετά τις αναγνωρίσεις, κορυφαίοι οδηγοί μίλησαν για τις εντυπώσεις τους:

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN (Toyota)

«Όλα δείχνουν καλά έως τώρα. Οι συνθήκες είναι καλές, αν και κάποια σημεία είναι πιο σκληρά σε σχέση με πέρυσι. Δεν έχει τόσο πολλά κομμάτια με μπόσικο χώμα, αλλά υπάρχουν αρκετές φυτευτές πέτρες. Με δεδομένη τη μορφολογία των ειδικών της Παρασκευής, η θέση οδήγησης που έχουμε δε θα μας βοηθήσει».

Kalle ROVANPERÄ
Kalle ROVANPERÄ
EKO RALLY ACROPOLIS

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA (Hyundai)
«Οι ειδικές είναι σε καλή κατάσταση. Υπάρχει λίγη λάσπη σε κάποια σημεία, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο και σημαντικό. Όλα δείχνουν καλά».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE (Hyundai)

«Ο αγώνας περιλαμβάνει μία σειρά από μαλακά και σκληρά κομμάτια, με γρήγορα και στενά τμήματα, αλλά και με χαμηλές ταχύτητες. Ουσιαστικά, έχει λίγο από όλα! Αυτό που ελπίζω είναι να είναι στεγνές οι επιφάνειες και να μη βρέξει, κάτι που θα μας βοηθήσει με τη σειρά εκκίνησης που έχουμε την πρώτη μέρα. Από εκεί και πέρα, θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Η σειρά εκκίνησης θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο την Παρασκευή».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN (Toyota)

«Λόγω της βροχής, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο αγώνας περιλαμβάνει λίγο απ’ όλα! Όμως, θεωρώ ότι η κατάσταση του δρόμου θα είναι τελείως διαφορετική τις ημέρες του αγώνα. Σε κάποια σημεία είναι πιο σκληρός από πέρυσι, αλλά όχι παντού. Είναι σχεδόν σε παρόμοια κατάσταση με το 2021».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON (Toyota)

«Σίγουρα, ο αγώνας είναι πιο σκληρός σε σχέση με πέρυσι. Έχει αρκετές διάσπαρτες πέτρες στο δρόμο. Εγώ πέρυσι έκανα μόνο τις αναγνωρίσεις του αγώνα, και ουσιαστικά είναι καινούργιος για μένα».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM (Toyota)

«Ο αγώνας δεν είναι τόσο σκληρός όσο περίμενα. Οι συνθήκες είναι καλύτερες από ό,τι θυμάμαι σε σχέση με την τελευταία φορά που συμμετείχα. Απλώς ελπίζω οι ειδικές να στεγνώσουν, διότι αν έχει λάσπη δεν είναι και τόσο διασκεδαστικό! Δεν περιμένουμε να βρέξει, αλλά σε κάποια σημεία που δε βλέπει ο ήλιος δεν μπορείς να ξέρεις αν θα έχει στεγνώσει ή θα υπάρχει ακόμη λάσπη. Θα δούμε τι θα γίνει. Για να διακριθείς χρειάζεται και η τύχη για να μη σπάσεις το αυτοκίνητο ή να έχεις ένα κλατάρισμα».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE (Ford)

«Δε μου είναι τόσο εύκολο, αφού σχεδόν όλες οι ειδικές είναι καινούργιες για μένα. Απαιτεί σκληρή δουλειά για να φτιάξουμε τις σημειώσεις με την ακρίβεια που χρειάζεται. Σε κάθε περίπτωση, οι ειδικές είναι πολύ ωραίες και με μεγάλο οδηγικό ενδιαφέρον. Πάντως, δεν είναι τόσο σκληρές οι επιφάνειες όσο θυμάμαι στο παρελθόν, αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε πόσο έχουν βελτιωθεί τα αυτοκίνητα από τότε. Ειδικά στον τομέα της ανάρτησης, και θεωρώ ότι δε θα έχουν πρόβλημα τα αυτοκίνητά μας».

.
.
EKO RALLY ACROPOLIS

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA (Hyundai)

«Θα έλεγα ότι όλες οι ειδικές έχουν σχεδόν διαφορετική επιφάνεια! Κάποιες έχουν αρκετές πέτρες, ενώ άλλες γλιστράνε περισσότερο ή έχουν σημεία με λάσπη. Σίγουρα, ο αγώνας είναι αρκετά απαιτητικός και δεν είναι πιο σκληρός σε σχέση με πέρυσι».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS (Ford)
«Σίγουρα χρειάζεται να έχεις πολύ καλές σημειώσεις. Ελπίζω να μη βρέξει, διότι θα αυξηθεί σημαντικά ο βαθμός δυσκολίας. Πιστεύω ότι οι συνθήκες είναι καλύτερες σε σχέση με πέρυσι, αλλά αυτό είναι κάτι που θα δούμε στον αγώνα».

.
.
EKO RALLY ACROPOLIS

#20 Andreas MIKKELSEN / Torstein ERIKSEN (Skoda)

«Οι συνθήκες είναι καλές, αν και έχει περισσότερο νερό σε κάποια σημεία από ό,τι περίμενα. Όμως θεωρώ ότι θα έχουν στεγνώσει μέχρι το Σαββατοκύριακο. Ο αγώνας χαρακτηρίζεται από ένα συνδυασμό νέων και παλιών ειδικών διαδρομών, κάτι που τον καθιστά εξαιρετικά ενδιαφέρον. Η κατηγορία μας θα έχει μεγάλο ανταγωνισμό. Εμείς σημειώσαμε ένα καλό αποτέλεσμα πέρυσι, και σίγουρα θα θέλαμε να το επαναλάβουμε».

#47 Γιώργος ΚΕΧΑΓΙΑΣ / Δημήτρης ΣΑΪΝΗΣ (Skoda)

«Οι ειδικές είναι ωραίες. Εκτός από λίγα κομμάτια με λάσπη, όλα είναι καλά. Και αυτές του Λουτρακίου είναι σε καλή κατάσταση και θα έλεγα πως γενικότερα είναι καλύτερα από πέρυσι».

#49 Λάμπρος ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ / Νίκος ΖΑΚΧΑΙΟΣ (Hyundai)
«Θεωρώ ότι ο αγώνας είναι λίγο πιο σκληρός από πέρσι, αλλά η βροχή βελτίωσε την κατάσταση. Ο Ταρζάν και το Περιβόλι βοηθήθηκαν από τη βροχόπτωση. Οι ειδικές του Λουτρακίου είναι σε καλή κατάσταση, ενώ το Χαρβάτι, αν και είναι σκληρό, πιστεύω ότι, από τη στιγμή που θα πραγματοποιηθεί μόνο μία φορά, δε θα έχουμε πρόβλημα».

.
.
EKO RALLY ACROPOLIS

#50 Αλέξανδρος ΤΣΟΥΛΟΦΤΑΣ / Ross WHITTOCK (VW)

«Ο αγώνας είναι πιο δύσκολος από πέρυσι. Έχει αρκετή λάσπη σε σημεία, και ελπίζω να στεγνώσει μέχρι τον αγώνα. Η ιδιαιτερότητα είναι πως απαιτεί ιδιαίτερη διαχείριση με τα ελαστικά. Τα υβριδικά Rally1 βγάζουν πολλές πέτρες στο δρόμο, κάτι που θα δυσκολεύει το έργο όσων ακολουθούμε. Θέλει προσοχή για διαχείριση των ελαστικών, αλλά και να αποφύγεις τα κλαταρίσματα».

#52 Μάνος ΣΤΕΦΑΝΗΣ / Κώστας ΣΤΕΦΑΝΗΣ (Hyundai)

«Οι καιρικές συνθήκες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν σταματήσει η βροχή, δε θα υπάρξει πρόβλημα. Διαφορετικά, θα είναι δύσκολη εξίσωση. Σήμερα, μόνο στα σκιερά σημεία κρατάει λάσπη. Οι ειδικές του Λουτρακίου είναι καθαρές, ενώ η Λιβαδειά είχε κάποια γλιστερά σημεία στα τελειώματα. Ο αγώνας είναι ωραίος, δύσκολος, όπως περιμένεις από ένα Ακρόπολις».

#54 Θέμης ΧΑΛΚΙΑΣ / Ανδρέας ΒΙΓΚΟΣ (Skoda)

«Η βροχόπτωση βελτίωσε τις ειδικές! Βέβαια, σε κάποια σημεία που δεν περνάει ο ήλιος, υπάρχει ακόμη λάσπη, αλλά σίγουρα όχι στο βαθμό που θα περίμενε κανείς με τα δεδομένα της βροχής που έριξε. Γενικά, οι ειδικές διαδρομές είναι σε καλή κατάσταση».

.
.
EKO RALLY ACROPOLIS

Δ. Φραγκάκης: «Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι η καλύτερη επένδυση για την προβολή του ελληνικού τουρισμού διεθνώς» .

Για τη στήριξη του ΕΟΤ, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σημείωσε ότι: «Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ στηρίζει έμπρακτα και δυναμικά το Ράλλυ Ακρόπολις. Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέλος της ισχυρής ομάδας του Υφυπουργείου Αθλητισμού, η οποία διοργανώνει έναν από τους σημαντικότερους αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο. Η αναγνωρισιμότητα και η επίδραση του Ράλλυ των Θεών συμβάλλει τα μέγιστα στην προβολή της χώρας μας.

Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι η καλύτερη επένδυση για την προβολή του ελληνικού τουρισμού διεθνώς. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα προβληθεί παγκοσμίως σε περισσότερα από 60 δίκτυα, σε 150 χώρες σε όλον τον κόσμο και αναμένεται να το παρακολουθήσουν πάνω από 100 εκατομμύρια τηλεθεατές που θα έχουν την ευκαιρία να δουν μαγευτικές εικόνες από την Ελλάδα».


Με στόχο να προβληθεί η Ελλάδα όσο το δυνατόν περισσότερο τις τέσσερις ημέρες των αγώνων, ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει στον διοργανωτή στοχευμένα τηλεοπτικά spot που θα προβληθούν στην εισαγωγή των τηλεοπτικών μεταδόσεων της υπερειδικής διαδρομής του ΟΑΚΑ και των ειδικών διαδρομών του αγώνα, αλλά και σε εκπομπές διεθνών τηλεοπτικών σταθμών, που θα προβάλλουν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Έτσι, εικόνες από εντυπωσιακά τοπία της χώρας μας θα ταξιδέψουν σε όλο τον πλανήτη, τόσο τηλεοπτικά όσο και μέσω διαδικτύου και social media.


Υπενθυμίζω ότι η εκκίνηση του αγώνα θα γίνει την Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου, στις 19:30, στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, το κυρίως μενού περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές στις Περιφέρειες Αττικής, Στερεάς Ελλάδας και Πελοποννήσου, ενώ η τελετή λήξης και η απονομή των βραβείων των νικητών του αγώνα θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2022, στη Λαμία.