Καλιφόρνια: 23χρονη συνελήφθη με κλεμμένα θερμοκύπελλα αξίας 2.500 δολαρίων στο αυτοκίνητό της

«Μολονότι τα Stanley Quenchers είναι της μόδας, σας συμβουλεύουμε να μη στρέφεστε σε εγκληματικές ενέργειες για να εκπληρώσετε τις συνήθειες ενυδάτωσής σας».
CITY OF ROSEVILLE POLICE DEPARTMENT

Μία νέα καταλανωτική μανία σαρώνει τις ΗΠΑ και έχει να κάνει με τα θερμοκύπελλα της εταιρείας Stanley.

Τα κύπελλο Stanley, συγκεκριμένα το Adventure Quencher Travel Tumbler, έχει γίνει viral στο TikTok. Το hashtag #Stanleycup είχε περισσότερες από επτά δισεκατομμύρια προβολές παγκοσμίως, ενώ περιορισμένες εκδόσεις εξαντλούνται μέσα σε λίγα λεπτά και προκαλούν φρενίτιδα στα σούπερ μάρκετ.

Ένα δημοφιλές βίντεο έδειχνε έναν άνδρα να πηδάει πάνω από τον πάγκο των Starbucks σε μια προσπάθεια να κλέψει ένα ροζ φλασκί περιορισμένης έκδοσης.

Η τρέλα για τα κύπελλα έχει οδηγήσει σε αρκετές απόπειρες παραβίασης του νόμου.

Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί μια 23χρόνη γυναίκα που συνελήφθη επειδή αποπειράθηκε να κλέψει 65(!) κύπελλα Stanley αξίας 2.500 δολαρίων (2.300 ευρώ) από ένα κατάστημα στην Καλιφόρνια.

City of Roseville, California Police Department

Η αστυνομία του Ρόουζβιλ, προαστίου της πρωτεύουσας της Καλιφόρνιας, Σακραμέντο, δήλωσε ότι οι αστυνομικοί ανταποκρίθηκαν σε μια κλοπή αφού το προσωπικό ενός τοπικού καταστήματος εντόπισε μια γυναίκα να μεταφέρει ένα καροτσάκι γεμάτο μπουκάλια νερού στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου της.

«Η ύποπτη αρνήθηκε να σταματήσει στο ταμείο και γέμισε το αυτοκίνητό της με τα κλεμμένα εμπορεύματα», ανέφερε η ανακοίνωση της αστυνομίας, προσθέτοντας ότι η τροχαία σταμάτησε το αυτοκίνητο καθώς προσπαθούσε να εισέλθει σ΄ ένα κοντινό αυτοκινητόδρομο.

Σε έρευνα του οχήματος βρέθηκαν 65 ποτήρια Stanley, αξίας 50 περίπου ευρώ έκαστο.

«Μολονότι τα Stanley Quenchers είναι της μόδας, σας συμβουλεύουμε να μη στρέφεστε σε εγκληματικές ενέργειες για να εκπληρώσετε τις συνήθειες ενυδάτωσής σας», αναφέρεται στην ανακοίνωση της αστυνομίας.

Τα επαναχρησιμοποιούμενα ατσάλινα ποτήρια εφευρέθηκαν για πρώτη φορά το 1913 από τον Ουίλιαμ Στάνλεϊ Τζούνιορ και προωθήθηκαν στην αγορά ως «άθραυστα». Έγιναν δημοφιλή πριν από δύο χρόνια μεταξύ των φιλικών προς το περιβάλλον, συνειδητοποιημένων προς την υγεία, συχνά έφηβων, Tiktokers.

Πηγή: BBC, Global News

Δημοφιλή