Μάργκοτ Ρόμπι: Από τη «Barbie» στη «Monopoly»

Πρόκειται για το πιο δημοφιλές επιτραπέζιο παιχνίδι στον κόσμο, με αναγνωρισιμότητα που αγγίζει το 99%.
(Photo by Evan Agostini/Invision/AP)
(Photo by Evan Agostini/Invision/AP)
via Associated Press

Και μετά τον πλαστικό κόσμο της Barbie και τη Mattel, η Μάργκοτ Ρόμπι οδεύει προς τα πλούσια εδάφη της Monopoly και τη Hasbro.

Η διάσημη ηθοποιός και παραγωγός θα συνεργαστεί με τη Hasbro Entertainment για μια νέα live-action ταινία βασισμένη στο επιτραπέζιο παιχνίδι «Monopoly», αναλαμβάνοντας την παραγωγή μέσω της εταιρεία της LuckyChap σε συνεργασία με την Lionsgate. Σύμφωνα με το στούντιο, η Monopoly είναι το πιο δημοφιλές επιτραπέζιο παιχνίδι στον κόσμο, με αναγνωρισιμότητα που αγγίζει το 99%. Είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες και οι πωλήσεις του φτάνουν στο μισό δισεκατομμύριο αντίτυπα από το 1935.

Δεν είναι σαφές πώς ο Ρόμπι και οι συνεργάτες της θα αφηγηθούν μία ιστορία εμπνευσμένη από τον δισδιάστατο κόσμο της Monopoly (ποιος θα υποδυθεί τη μασκότ του παιχνιδιού, τον πλούσιο θείο Pennybags;), ωστόσο και χωρίς να δώσει περισσότερες πληροφορίες, ο πρόεδρος της Lionsgate Adam Fogelson, άφησε να εννοηθεί ότι η LuckyChap έχει «σαφή άποψη» για την επερχόμενη ταινία «Monopoly».

Η είδηση αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια του φετινού CinemaCon, στο Λας Βέγκας. Σε ανακοίνωσή της, η LuckyChap χαρακτήρισε τo δημοφιλές παιχνίδι «κορυφαίο» ενώ ο Fogelson δήλωσε ότι η εταιρεία είναι «ενθουσιασμένη» που θα εργαστεί σε μία παραγωγή που πιστεύει ότι θα είναι το «επόμενο blockbuster» της Ρόμπι.

Η εταιρεία παραγωγής ιδρύθηκε από την Αυστραλή σταρ και τον σύζυγό της Τομ Άκερλεϊ και έχει υπογράψει ταινίες όπως οι «I, Tonya», «Promising Young Woman» και «Saltburn», καθώς και τις τηλεοπτικές σειρές «Maid» και «Dollface».

Ωστόσο κορυφαία στιγμή ήταν η παραγωγή της ταινίας «Barbie» το 2023 η οποία έκανε εισπράξεις πάνω από 1,4 δισ. δολάρια στο παγκόσμιο box office και ήταν υποψήφια για οκτώ Όσκαρ.

Επίσης, είναι η εταιρεία πίσω από την κωμωδία «My Old Ass» που έκανε πρεμιέρα στο Sundance και πωλήθηκε στα Amazon MGM Studios για 15 εκατομμύρια δολάρια και τη χριστουγεννιάτικη κωμωδία «Naughty» σε σκηνοθεσία Ολίβια Γουάιλντ.

Με πληροφορίες από Variety

Δημοφιλή