Νέο Range Rover Sport με υβριδική τεχνολογία

Μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2024, υβριδική έκδοση εκτεταμένης αυτονομίας και εξακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και diesel.
|
RANGE ROVER

Όταν ακούς Range Rover το μυαλό σου πηγαίνει στην επιτομή της πολυτέλειας. Όταν, όμως, προστίθεται και ο προσδιορισμός Sport, τότε μιλάμε για χαρακτήρα και επιδόσεις.

Η τρίτη γενιά του νέου Range Rover Sport επαναπροσδιορίζει την έννοια της σπορ πολυτέλειας, είναι πιο ελκυστικό, προηγμένο, με ισχυρά και αποδοτικά εξακύλινδρα μοτέρ μονάδες εκτεταμένης αυτονομίας Electric Hybrid, έναν ισχυρό νέο V8 και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel της γενιάς Ingenium ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα λανσαριστεί το 2024, καθώς η Land Rover συνεχίζει το ταξίδι εξηλεκτρισμού της.

Οι έντονες αναλογίες αναδεικνύουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα του Range Rover Sport, με κοντούς προβόλους, δυναμικό εμπρός τμήμα και έντονα κεκλιμένα παρμπρίζ μπροστά και πίσω. Η εμπρός μάσκα τύπου stealth και τα Digital LED φωτιστικά σώματα, δημιουργούν μία χαρακτηριστική υπογραφή φώτων ημέρας Daytime Running Light (DRL), ενώ οι εντυπωσιακοί προβολείς, είναι οι λεπτότεροι που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Land Rover.

Οι καθαρές γραμμές του εξωτερικού αναδεικνύονται από την μελετημένη σχεδίαση των παραθύρων και των λαβών που δεν προεξέχουν από το αμάξωμα, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις 0,29.

Η μινιμαλιστική σχεδίαση του νέου Range Rover Sport επεκτείνεται στο εντελώς νέο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν η ηγετική θέση οδήγησης Command Driving Position - σήμα κατατεθέν του Range Rover – οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες και τα καλύτερα. Η γκάμα καινοτόμων και βιώσιμων υλικών περιλαμβάνει απτικά και ελαφριά premium υφάσματα Ultrafabrics, ενώ διατίθεται και υφασμάτινη επένδυση που εκτείνεται μέχρι το ταμπλό και τις λεπτομέρειες θυρών.

RANGE ROVER

Το πλαίσιο προσφέρει μέχρι και 35% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία από το προηγούμενο Range Rover Sport, ενώ το νέο Dynamic Response Pro συνεργάζεται με την τελευταία γενιά του συστήματος Dynamic Air Suspension, που εισάγει ελατήρια προσαρμοζόμενου όγκου αέρα για πρώτη φορά. Επίσης, η τεχνολογία Adaptive Dynamics 2 συνεισφέρει στις δυναμικές ικανότητες ελέγχοντας συνεχώς τα ενεργά αμορτισέρ διπλών βαλβίδων - Active Twin Valve Dampers - ώστε να μειώνονται οι ανεπιθύμητες κινήσεις του αμαξώματος.

Η ευελιξία του νέου Range Rover Sport στις στροφές ανεβαίνει επίπεδο με τα συστήματα τετραδιεύθυνσης All-Wheel Steering, ελέγχου κατανομής ροπής μέσω πέδησης Torque Vectoring by Braking και το Ηλεκτρονικό Ενεργό Διαφορικό (Electronic Active Differential). Με το All-Wheel Steering οι τροχοί του πίσω άξονα μπορούν να στρίψουν έως και 7,3 μοίρες αντίθετα από τους εμπρός, ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ευελιξία και το όχημα να στρίβει πιο εύκολα στις χαμηλές ταχύτητες. Στις υψηλότερες ταχύτητες, αντίθετα, οι πίσω τροχοί στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός βελτιώνοντας την αίσθηση σταθερότητας του οχήματος. Αυτό χαρίζει στο νέο New Range Rover Sport τον κύκλο στροφής ενός hatchback και την ευελιξία ενός πολύ μικρότερου αυτοκινήτου στο δρόμο.

Τα καλύτερα συστήματα πλαισίου του νέου Range Rover Sport συνδυάζονται στο Stormer Handling Pack, που περιλαμβάνει Dynamic Response Pro, All-Wheel Steering, Electronic Active Differential με Torque Vectoring by Braking και Configurable Programs (Διαμορφούμενα Προγράμματα). Τα τελευταία προσφέρουν τη δυνατότητα εξατομίκευσης των προφίλ οδήγησης, προσαρμόζοντας την οδηγική εμπειρία τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου. Όλα τα στοιχεία αυτού του πακέτου είναι στάνταρ στα συστήματα μετάδοσης κίνησης P510e Electric Hybrid και P530.

Ολες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο της ZF οκτώ σχέσεων και Intelligent All-Wheel Drive, το οποίο προβλέπει διαισθητικά τις απαιτήσεις πρόσφυσης και εμπλέκεται αποδοτικά, ώστε να πετυχαίνει βέλτιστη προοδευτικότητα στις αλλαγές κάτω από όλες τις συνθήκες, βελτιστοποιώντας την ίδια στιγμή την οικονομία.

Ένα σύστημα που βελτιώνει τη συμπεριφορά σε συνθήκες εκτός δρόμου είναι η πιο πρόσφατα εξελιγμένη έκδοση του συστήματος Terrain Response 2 της Land Rover, που εφαρμόζει έξυπνα τις πιο κατάλληλες ρυθμίσεις αναλόγως του εδάφους. Το νέο Adaptive Off-Road Cruise Control κάνει το ντεμπούτο του στο μοντέλο και βοηθά τους οδηγούς να διαχειρίζονται δύσκολα εδάφη διατηρώντας σταθερό ρυθμό, σύμφωνα με τις εδαφικές συνθήκες. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν μία από τις τέσσερις ρυθμίσεις άνεσης και το σύστημα έξυπνα προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα, επιτρέποντας στον οδηγό να επικεντρώνεται στον έλεγχο διεύθυνσης.

RANGE ROVER

Σε εξοπλισμό φέρει θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα που ρυθμίζονται ηλεκτρικά σε 22 κατευθύνσεις και διαθέτουν λειτουργία μνήμης και μασάζ, καθώς και τα προσκέφαλα με πλευρικά πτερύγια, σύστημα Cabin Air Purification Pro για τη δημιουργία και διατήρηση του ιδανικού περιβάλλοντος οδήγησης, συστήματα ήχου Meridian, νέα γενιά του συστήματος Active Noise Cancellation, ενημέρωση Software Over The Air (SOTA), σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro περιλαμβάνει μεκυρτή, αιωρούμενη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 13,1 ιντσών, διαδραστική οθόνη οδηγού Interactive Driver Display 13,7 ιντσών, με γραφικά υψηλής ευκρίνειας, ψηφιακή βοηθό Amazon Alexa και την τελευταία σουίτα προηγμένων τεχνολογιών υποβοήθησης οδηγού με έμφαση στην ασφάλεια.

Ως προς τα κινητήρια σύνολα, περιλαμβάνει δύο εκδόσεις εκτεταμένης αυτονομίας Electric Hybrid, εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel της γενιάς Ingenium που κάνουν χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και έναν εντελώς νέο V8 Twin Turbo κινητήρα.

RANGE ROVER

Το νέο P510e Electric Hybrid προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χλμ. με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η μονάδα κίνησης συνδυάζει τον εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium 3.0 lt της Land Rover με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 105kW και μπαταρία 38,2kWh, αποδίδοντας συνολική ισχύ 510 ίππους.

Η έκδοση P440e Electric Hybrid, αποδίδει συνολικά ισχύ 440 ίππους, προσφέροντας την ίδια ηλεκτρική αυτονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Η δε νέα ναυαρχίδα V8 Twin Turbo αποδίδει 530 ίππους.