Ο Δακτύλιος πύκνωσε τα δρομολόγια των λεωφορείων και τα έκανε πιο γρήγορα

Την πρώτη μέρα εφαρμογής τα μέσα μαζικής μεταφοράς, είχαν την τιμητική τους, ως προς τον σχεδιασμό.
sdv
sdv
Eurokinissi

Η επαναφορά του Δακτυλίου, από την Δευτέρα, στη ζωή των πολιτών της Αττικής, τουλάχιστον αυτών που κινούνται στην πόλη της Αθήνας, δημιουργεί μια νέα κατάσταση. Η κυβέρνηση, επιχειρεί να περιορίσει αφενός την κίνηση των οχημάτων, με συνέπεια και τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, και αφετέρου, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε περισσότεροι πολίτες να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Κι ως προς το πρώτο, τα κατάφερε, διότι, πράγματι, εντός του Δακτυλίου κινήθηκαν λιγότερα αυτοκίνητα, όμως περιμετρικά υπήρχε και πάλι ζήτημα.

Παράλληλα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με τους εποπτευόμενους φορείς (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ), έθεσαν σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα που περιελάμβανε περισσότερα δρομολόγια και καλύτερη παρακολούθηση της κίνησης. Ωστόσο, ενώ γνωρίζουμε ότι τα μέσα μαζικής μεταφοράς κινήθηκαν πιο γρήγορα, δεν γνωρίζουμε αν μετακινήθηκαν με αυτά περισσότεροι από πριν, πολίτες.

Συγκεκριμένα, σήμερα είχαμε:

  • Πύκνωση των δρομολογίων, καθώς και του αριθμού των διαθέσιμων οχημάτων κατά την πρωινή ώρα αιχμής σε 1.320.
  • Ενίσχυση κατά 50% τις λεωφορειακές γραμμές κορμού που διέρχονται από το Κέντρο.
  • Αύξηση του αριθμού των δρομολογίων, κάτι που έγινε εφικτό λόγω αυξημένου αριθμού λεωφορείων, καθώς και της αύξησης της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ εντός του Δακτυλίου.
  • Ενίσχυση των λεωφορειακών γραμμών στις οποίες – κατά τις προηγούμενες ημέρες – είχαν σημειωθεί θέματα συνωστισμού, όπως:
  • την 550 [Παλ. Φάληρο – Κηφισιά]
  • την 608 [Γαλάτσι – Ακαδημία – Ζωγράφου]
  • την 732 [ΑΓ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη]
  • την 054 [Περισσός – Λαμπρινή – Πολυτεχνείο] κ.λπ.
  • Μείωση των χρονοαποστάσεων στις γραμμές κορμού σε 5 λεπτά.
  • «Παρακολούθηση σε real time (μέσω της τηλεματικής της Ο.ΣΥ.) όλων των «θέσεων-κλειδιά», προκειμένου να λυθούν άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση όποια προβλήματα παρουσιάζονταν. παρουσιαστούν»

Μετρό:

  • Εξασφαλίστηκαν στις ώρες αιχμής:
  • στη Γραμμή 1 (ηλεκτρικός) η χρονοαπόσταση έχει πέσει στα 7 λεπτά (από 9 λεπτά που ήταν τον Ιούλιο 2019).

Αυτό επιτεύχθηκε με τη μεταφορά ανεταγμένου συρμού από τη Γραμμή 2 στη Γραμμή 1.

Στόχος είναι η σταδιακή προσθήκη ακόμη 6 συρμών της Γραμμής 2.

  • στη Γραμμή 2 (μετρό) έχει πέσει στα 4,5 λεπτά (από 7’ το 2019), και
  • στη Γραμμή 3 (μετρό) – παρά το γεγονός ότι 2 συρμοί βγήκαν εκτός λειτουργίας λόγω βανδαλισμών – η κίνηση διεξάγεται χωρίς πρόβλημα και η χρονοαπόσταση είναι στα 5 λεπτά (από 7’ το 2019).
  • Με τις ενέργειες αυτές αποφεύχθηκαν φαινόμενα συνωστισμού.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κρίνει ότι την Δευτέρα, εντός του Δακτυλίου, η εικόνα είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες.

«Πετύχαμε «ανακούφιση» της κυκλοφοριακής κίνησης στο Κέντρο, και αύξηση της μέσης ταχύτητας κίνησης των λεωφορείων σε αυτό», αναφέρουν χαρακτηριστικά από το Υπουργείο.

Δημοφιλή