Ρεκόρ για το πρώτο μέρος της 4ης σεζόν του «Stranger Things»: Πάνω από 7 δις λεπτά streaming

Είναι επίσης η πιο δημοφιλής αγγλόφωνη σειρά στο Netflix, σύμφωνα με εσωτερικές μετρήσεις της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με την εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης Nielsen στις ΗΠΑ, το πρώτο μέρος της τέταρτης σεζόν του «Stranger Things» έφτασε την εβδομάδα 30 Μαΐου-5 Ιουνίου, τα 7,2 δισεκατομμύρια λεπτά streaming. Πρόκειται, κατά το Hollywood Reporter, για την υψηλότερη εβδομαδιαία επίδοση εβδομαδιαίας κατάταξης, από τη στιγμή που άρχισε η συγκεκριμένη μέτρηση πριν από σχεδόν δύο χρόνια.

Η σειρά έχει επίσης την υψηλότερη επίδοση δύο εβδομάδων σε σχέση με οποιονδήποτε τίτλο που κυκλοφορεί σε streaming: Την εβδομάδα 23-29 Μαΐου, όταν έκανε πρεμιέρα η τέταρτη σεζόν έφτασε τα 5,4 δισεκατομμύρια λεπτά και σε δύο εβδομάδες τα 12,34 δισεκατομμύρια λεπτά.

Κανένα streaming show που μετρήθηκε από τη Nielsen δεν έχει φτάσει τα 6 δισεκατομμύρια λεπτά σε μια εβδομάδα, πόσο μάλλον τα 7 δισεκατομμύρια. Μόνο το «Tiger King» (δύο φορές) και το «Ozark» την άνοιξη του 2020 - εν μέσω lockdown λόγω πανδημίας- είχαν ξεπεράσει τα 5 δισεκατομμύρια λεπτά πριν από το Stranger Things.

Στο streaming η Nielsen συνυπολογίζει τις ώρες προβολής όλων των επεισόδια μιας σειράς, αλλά είναι πιθανό ότι η συντριπτική πλειονότητα των 7,2 δισεκατομμυρίων λεπτών προήλθε από τα επτά επεισόδια της τέταρτης σεζόν που κυκλοφόρησαν στις 27 Μαΐου.

Το «Stranger Things» έχει γίνει επίσης η πιο δημοφιλής αγγλόφωνη σειρά του Netflix, σύμφωνα με τις εσωτερικές μετρήσεις της πλατφόρμας, κατά την οποία οι συνδρομητές της έχουν παρακολουθήσει περισσότερες από 930 εκατομμύρια ώρες σε όλο τον κόσμο τις πρώτες 28 ημέρες της τέταρτης σεζόν.

Το «Obi-Wan Kenobi» της Disney+ είχε επίσης μια δυνατή δεύτερη εβδομάδα με 958 εκατομμύρια λεπτά προβολής, σχεδόν ίσο με τα 1,03 δισεκατομμύρια που κατέγραψε την εβδομάδα της πρεμιέρας του. Το «The Boys» μπήκε και πάλι στο top 10 μετά την πρεμιέρα της τρίτης σεζόν στις 3 Ιουνίου. Η σειρά του Prime Video είχε 919 εκατομμύρια λεπτά χρόνο παρακολούθησης.

Όσον αφορά το streaming η Nielsen μετρά μόνο την τηλεθέαση σε τηλεοράσεις και τα νούμερα δεν περιλαμβάνουν λεπτά παρακολούθησης σε υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα. Επίσης, αφορούν μόνο το κοινό στις ΗΠΑ και όχι σε άλλες χώρες, και προς το παρόν περιλαμβάνουν μόνο τις πλατφόρμες Apple TV+, Disney+, HBO Max, Hulu, Netflix και Prime Video.