Θετικά κλείνει η αγορά αυτοκινήτου

Οι εταιρείες δεν θα πρέπει να έχουν παράπονα, δεδομένων των καταστάσεων.
.
.
Eurokinissi

Εντάξει, οι καθυστερήσεις με τις παραδόσεις καινούργιων αυτοκινήτων, υπάρχουν, εξαιτίας της κατάστασης με τα εργοστάσια, την έλλειψη των μικροτσίπ και την καθυστέρηση στην παράδοση πρώτων υλών.

Ωστόσο, παραγγελίες παίρνουν οι εταιρείες στη χώρα μας, εισαγωγικές ή θυγατρικές των εργοστασίων, και μάλιστα αρκετές, κάτι που σημαίνει ότι θα μεταφραστούν, αργά ή γρήγορα, σε παραδόσεις, άρα και πωλήσεις.

Η θετική τάση στην αγορά αυτοκινήτου συνεχίστηκε και τον Νοέμβριο και, πλέον, η χρονιά θα κλείσει στο συν.

Το 11μηνο του 2022 βρίσκεται στο +3,7%, σε σχέση με το 2021, με 98.804 νέα ΙΧ (95.256), καθώς ο Νοέμβριος εμφάνισε αύξηση κατά 12,7%, με 8.077 μονάδες (7.165).

Η κατάσταση παραμένει αρνητική στα καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα), καθώς βρίσκεται στο -7,2% με 9.525 μονάδες, ενώ φέτος έχουν πουληθεί σχεδόν τα μισά λεωφορεία από πέρυσι, με 193 έναντι 382 του 11μήνου του 2021.

Ως προς την κατηγορία αμαξωμάτων, έχουμε τα SUV να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος, με 54,3%, έναντι 47,2% στο περσινό 11μηνο.

.
.
.

Επίσης, ως προς το καύσιμο, η ανοδική τάση στα υβριδικά υφίσταται, ενώ τα επαναφορτιζόμενα, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά, συνεχώς πιάνουν μεγαλύτερο ποσοστό.

.
.
.

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Οκτώβριο ως εξής:

.
.
.

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Δημοφιλή